Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Någon som vet hur man anmäler skatteetaten (skatteverket) dom lovade att betala tillbaks det dom olovligt höll igår men inget har kommit på kontot och inget svar.
Är ju en rätt ansenlig summa och dom skrev att kommer 15....
Någon som vet hur man anmäler skatteetaten (skatteverket) dom lovade att betala tillbaks det dom olovligt höll igår men inget har kommit på kontot och inget svar.
Är ju en rätt ansenlig summa och dom skrev att kommer 15....
Det jag skrev och dom svarade i Fredags att betalar 15, men fick inget dom har hållt på med bortförklaringar och som det låter department...
Fick signerat brev i Fredags men inga pengar kom igår....
Nu är du väl lite bättre på norska än mig men även rederiet tolka det som att jag får tillbaka 15 November?
Utleggstrekk i termin 5/2022 - september og oktober
Jeg viser til din henvendelse angående innrapportering og innbetaling av utleggstrekk fra din arbeidsgiver.
Innrapportering og innbetalingsfrist for trukket utleggstrekk i termin 5/2022 er 15.november 2022.
Innrapporteringer fra arbeisgivere blir lest inn i vårt regnskap noen dager før terminforfall.
Vi utbetaler for mye trukket utleggstrekk i løpet av neste uke/ rundt 15.november.
Vennligst oppgi vår referanse ved henvendelse i saken.
Med hilsen
Gabriella Mezey Fevang
rådgiver
Innkreving, regnskap
Skatteetaten
Detsamma säger jag, politik diskuterar jag aldrig med mina kompisar. Ärliga och reko människor uppskattas oavsett politisk hemvist. Man kan skämta så länge det inte är på allvar. Skulle tveklöst kunna träffa @in-ka med, men jag är ingen svetsare.
Efter att ha simmat cirka 600 meter arla morgon skivat radhusbiff och bröd så är jag förtjänt av kaffe godis nya påsar snus under läppen och sedan lata mig till i morgon då jag skall göra kålpudding.
Dom har redan bekräftat att blivit felinbetalning på 28.690kr, det är en halv nettolön, visst fan vill jag ha det tillbaks.
Jag har på pdf från etaten att blev fel då en skatteskuld som hade blivit felaktig och vi hade ett krav på dig som var ogiltigt.
Men dom verkar förlänga och hålla, är det lagligt?
Trodde nog inte han heller i början, jag bodde ju jäkligt öde men lättade när jag fick den, han hade släkting som körde runt och gav meny till alla och var innan Grab, efter det beställde hemkörning minst 2x i veckan.
Kollar på tv serie avenue 5, vet folk inte idag att det fortsatt finns kanibaler, tex i Papa nya guinea och man äter ovänn för att döda anden?
Trodde var kännt?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.