Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Knappast, hon är gift med en fattiglapp som söker jobb men skall söka på allvar om 2 veckor, var barndomskompisen på Kho chang som var inte jag, läs rätt.
Ibland blir man så trött.
Kommer hemrullande på vår soi, frugan you see they have 2 house, 3 car.
Ooh my god, stop now, in this 2 house is 6 people over 20 year that pay for 2 house and 3 car, do you understand the difference?
Fick hon erkänna tänkte inte på det, hemma är det 1.
Inte dumma men tänker inte till ibland.
Ibland blir man så trött.
Kommer hemrullande på vår soi, frugan you see they have 2 house, 3 car.
Ooh my god, stop now, in this 2 house is 6 people over 20 year that pay for 2 house and 3 car, do you understand the difference?
Fick hon erkänna tänkte inte på det, hemma är det 1.
Inte dumma men tänker inte till ibland.
Nä för hon är den yngste i familjen och fick inte utbildning, räknat på det och skulle vi anställa någon som tog hand om barnen och kostnad så blivit +-0 gällande jobb hon kan få.
Nä för hon är den yngste i familjen och fick inte utbildning, räknat på det och skulle vi anställa någon som tog hand om barnen och kostnad så blivit +-0 gällande jobb hon kan få.
Nu är även jag yngst i familjen och knappt någon utbildning.
Det finns massor med driftigt folk i Thailand som håvar in en massa deg, med eller utan utbildning.
För mig låter det som att hon har förväntningar på dig, men egen insats är lite för mycket begärt.
Dessa hus och bilar kom inte gratis för grannen heller. Dom har säkert slitit som fan och offrat väldigt mycket.
Nu skrev han väl vatten i lungorna inte lunginflamation. Trots vi käftat en del på forumet krya på dig gamle sjöbjörn. Jag frågade om lunginflammation och han svarade att han hade den värsta sorten. Men vatten i lungorna kan komma från hjärtproblem också. Sånt är allvarligt.
thaisnack.se
Behöver inte fortsätta vårt löjliga käftande i den tråden när en gubbe är sjuk.
Kanske borde skapa en @kurant pan pan tråd och käfta i eller helt enkelt lägga ner barnsligheterna.
Nu skrev han väl vatten i lungorna inte lunginflamation. Trots vi käftat en del på forumet krya på dig gamle sjöbjörn. Jag frågade om lunginflammation och han svarade att han hade den värsta sorten. Men vatten i lungorna kan komma från hjärtproblem också. Sånt är allvarligt.
thaisnack.se
Behöver inte fortsätta vårt löjliga käftande i den tråden när en gubbe är sjuk.
Kanske borde skapa en @kurant pan pan tråd och käfta i eller helt enkelt lägga ner barnsligheterna.
Det finns massor med driftigt folk i Thailand som håvar in en massa deg, med eller utan utbildning.
För mig låter det som att hon har förväntningar på dig, men egen insats är lite för mycket begärt.
Dessa hus och bilar kom inte gratis för grannen heller. Dom har säkert slitit som fan och offrat väldigt mycket.
Du @andrejsdenruskige är nog rätt driftig och tar dig fram, själv halvdriftig men fixar, att för obildat folk ta sig fram här nere är inte lätt.
Du bor i Sverige har allt betalt via skatt, vi måste betala alla kostnader och vill inte ha det sämsta för barnen.
Många här nere som koncentrerar sig på eget men jag lägger på hem och familj.
Olika i Thailand min fru är yngst av 8 hon har fått mest mark av sin avlidna far. Inte träffat honom dog säkert för 30 år sen,
jag 20 i Thai. vad jag menar olika hur dom tänker i Thai, Älsta brodern fick inge mark men fick en utbldning som Lärare.
Tror det var en duktig pappa dom hade
Du @andrejsdenruskige är nog rätt driftig och tar dig fram, själv halvdriftig men fixar, att för obildat folk ta sig fram här nere är inte lätt.
Du bor i Sverige har allt betalt via skatt, vi måste betala alla kostnader och vill inte ha det sämsta för barnen.
Absolut gör du rätt i det. Jag är inte något vidare driftig, jag är snarare ovanligt lat.
Som sagt så beror det nog på hur mycket man är villig att offra.
Väldigt många tycker nog att det du har valt med att jobba på sjön och vara borta från familjen är helt galet. Samtidigt har du det bättre ställt än många andra.
Du har helt enkelt haft ”tur”, som det så fint heter.
Absolut gör du rätt i det. Jag är inte något vidare driftig, jag är snarare ovanligt lat.
Som sagt så beror det nog på hur mycket man är villig att offra.
Väldigt många tycker nog att det du har valt med att jobba på sjön och vara borta från familjen är helt galet. Samtidigt har du det bättre ställt än många andra.
Du har helt enkelt haft ”tur”, som det så fint heter.
Du har själv valt ditt liv eller hur. Jag har valt mitt för min fru och jag. vi skulle kunna bo i Thai. Inga utgifter för huset och
El och sånt men vi tycker det är bättre här
Du har själv valt ditt liv eller hur. Jag har valt mitt för min fru och jag. vi skulle kunna bo i Thai. Inga utgifter för huset och
El och sånt men vi tycker det är bättre här
I Sverige är det inte alltid gratis att vidareutbilda sig. Men de flesta har en möjlighet att ta ett CNN lån för att klara sig. Men det ska betalas tillbaka också.
Det har du väl Skolan kostar skriver du och privat skolor kostar men annars skriver du om vad allt kostar för din familj men hon
ska inte jobba för barnpassningen för dyr, en pojke, du är ju hemma ta hand om pojken det har alla föräldrar fått göra Hon kanske
inte drar in så mycke pengar man jag tror hon mår mycket bättre
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.