Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Förstår att du är v bottning, samma här. Kunde bugga i min ungdom som de sej, då var man populär. Nu är man gammal å stel men efter ett par supar i Udon thani med Stefan svingar man till de. Ha de
Själv hamnade jag trots allt i Malmö, vädret blev mycket bättre än utlovat. Blev kinesmat med Sichuan biff, stark så att snoret började rinna. Gott med andra ord alltså.
Hittat ett perfekt ämne tidigare i höst att göra fågelholkar av,får se hur många det går att få ut av den här.
Och om det ska bli till småfåglar eller större fåglar.
Idag är det dags för den årliga kontrollen hos tandläkaren. Hoppas verkligen att hon inte hittar något som måste åtgärdas, det gräver djupa hål i kontot. Men det gäller att sköta käften, det lönar sig i längden.
Det har snöat lite på morgonen och är nollgradigt, solen har kommit fram. Så dagen ser lovande ut.
Fick min nya bil idag. Bilfirman ligger på ringroad nära Khonkaen vägen. Jag åkte ut på ringroad och ca 300 meter till korsningen, grönt ljus som slår över i orange när jag passerar trafikljuset. 100 meter efter korsningen stoppar polisen mig och säger jag kört mot rött. Betalar 500 baht för att jag kört mot oranges signal. Åker hem, hämtar lite saker och kör vidare mot templet för den buddhistiska välsignelsen. Kör in för att fylla på bensin. Går inte att öppna tanklocket. Tillbaka till Suzuki och en fika när de fixade problemet. Detta började inte bra. På templet var munken inte där. Åkte till nästa och alla var i skogen där de brände iväg en till nästa liv. Senare blev välsignelsen av och sen inga problem alls. Tänk vad en munk kan göra skillnad! Eftersom det var min födelsedag fick jag en tårta av bilfirman!
Ok, har den legat inne någon dag så kan det mycket väl vara samma.
Bättre när den ligger på ”pubsidan” då man skulle kunna smita ut och dricka sig full utan att gå runt den lilla hamnen.
Så blev man återigen rånad hos tandläkaren. Jag skall tillbaka om en vecka och har då betalat 4700 kr för undersökning och lagning av två ytor. Det är dyrt att underhålla en gammal, stor käft.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.