Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"Berralund " sa:
Det stämmer, två tre år ligger planeringen på. Det blir släktbesök hit i stället.

Jag måste dock erkänna att saknaden av LOS kommer att bli svår!
Det går inte, du får ta en annan rutt med skutan nästa gång, ingen som märker :D

I förmiddag skall jag hälsa på farsan. Han är ganska ensam och det är alltid trevligt att köra dit. Inte så långt heller, 13 km. :)

Jag har vart i "stan" och handlat en massa nödvändiga och onödiga saker.
Alla onödiga saker känns bra att ha handlat redan nu så slipper man det när julruschen kommer igång.

"Kycklingen " sa:
Jag har vart i "stan" och handlat en massa nödvändiga och onödiga saker.
Alla onödiga saker känns bra att ha handlat redan nu så slipper man det när julruschen kommer igång.
Så du menar att du kommer inte att gå in i affärer under julrushen då.
Det går ju inte förstår du väl. Hur skulle det se ut :D

Vid jul tiden så kommer jag bara gå in och köpa det nödvändiga och sen fort som attan gå ut igen, så man slipper alla som kör på mig med vagnarna :)

"Kycklingen " sa:
Vid jul tiden så kommer jag bara gå in och köpa det nödvändiga och sen fort som attan gå ut igen, så man slipper alla som kör på mig med vagnarna :)
Om du blir påkörd så är du urtypen på den virriga kunden som stannar mitt i gången och funderar på vad du har glömt. Tror fan att du blir påkörd :laugh:

Jag har förberett så jag kan baka en tårta i kväll som jag ska ta med till min pappa i morgon.
Han uppskattar det mer än en massa presenter.

Vem uppskattar inte tårta :P Han har tur pappsen att han har dej,vet själv hur glada gamlingarna blev när man dök upp.
Nu är det ryggläge i gillestugan och Finland och Cze på tv.
Har lyckat packa allt till auktionen och sotat pannan i dag. Får se vad det blir för dummheter i kväll :D

Blir lika förvånad varje gång kl 18 när Thailändska nationalsången spelas. Ungarna ställer sig i givakt direkt, det sitter väl i sedan skoltiden där nere. :laugh:

"Kycklingen " sa:
Jag har förberett så jag kan baka en tårta i kväll som jag ska ta med till min pappa i morgon.
Han uppskattar det mer än en massa presenter.

Tårtan är färdig, så nu får den stå och se fin ut ett par timmar innan det är dags att äta upp den. :D

Jag kollar in CM:et, efter som en är nattuggla nu för tillfället, så hinner man inte vara"up to date"hela tiden, ligger på"felsida"för uppkoppling.
Har i bakhuvudet att ett NB är på uppsegling ;) men det blir först efter min avmönstring och på ledighet.

Har varit läxhjälp till flickan. Det går lite knackigt, men vi kämpar på. Men svenskan måste vara jobbig när man har thai som modersmål. :-\

Tråkigt att du är sjukskriven, Mats. Krya på dig!! :nod:

Här är förberedelsena för ungarnas (och frugans) skolgång i full gång. Sen skall jag in till Lund och få vinterdäcken på bilen. ::)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K