Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Har aldrig varit på Mallåkra så kan inte jämföra. Men det sägs vara vackert.
Ĵa det var fint, var där på charter och bodde intill vattnet men var ju klippor och stenigt, poolhäng som gällde, fanns säkert strand med men inget vi hamna på eller såg.
Mycket sevärdheter.

Ao Nang Krabi där fick jag charterkänsla ala kanarieöarna, vita pensionärspar i chartermiljö.

Ĵa det var fint, var där på charter och bodde intill vattnet men var ju klippor och stenigt, poolhäng som gällde, fanns säkert strand med men inget vi hamna på eller såg.
Mycket sevärdheter.

Ao Nang Krabi där fick jag charterkänsla ala kanarieöarna, vita pensionärspar i chartermiljö.

Mallis är najs, "våran" gamle boxare Ingo bodde väl länge där.
Ja det finns stränder också.
Skulle vilja åka tillbaka dit någon gång, har inte varit där på 35 år :-)

/ SatanG

Mallis är najs, "våran" gamle boxare Ingo bodde väl länge där.
Ja det finns stränder också.
Skulle vilja åka tillbaka dit någon gång, har inte varit där på 35 år :)

/ SatanG
Jo det finns säkert vi hamnade dock aldrig på någon, var över 30 år sen, bodde i Palma Nova och var i Palma de Mallorca någon dag.
Vi var på olika charterturistmål, kan vart fel årstid för strandhäng vet inte varför jag aldrig såg nån strand.
Fast ligger en när man ser på fotot på andra sidan, jag var 15 år, kanske kolla på annat.

Screenshot_20230130_192242_Maps.jpg

Senast ändrad:
Minns med nostalgi 70 talet då man åkte ner till Arlanda ibland på fredagar och köpte en sistaminuten resa på plats.
Det var standby biljetter från Umeå, så ibland kom man inte med.
Nytt försök på lördagen.
Var man hamnade visste man inte innan men Mallorca, Rhodos, Kanarieöarna var vanliga beroende på årstid.
Billigt var det och Spies resor minns nog många.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K