Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ser att förvånad men funkade på gamle bedforden ett bra tag och din skåpbil ser ut vara av samma good old quality, bara sparka igång.
Hade även ett kylskåp i sverige som krånglade en spark på kompressorn per dag så gick den igång ;)
Jo men den gamla rosthögen har jag i Zverje... I England har jag min nyare Peugeot

Gammalt hederligt knep när solenoiden krånglar på en startmotor.
Funkade hela vägen tills vi börja bygga om den till A-traktor och skulle spinna loss i centrum i Nödinge, vred av hela kardanaxeln, verkade som inte höll för nedtrimmningen ;)
Häftig pickup Bedford, fick av farsan och jag och polare byggde om men körde sönder innan jag fick epa kort ;)

Fick en flashback där som jag glömt hittade en Zundap KS50 tror jag hette som låg slängd i ett dike.
Tog hem den kolven var helt fast i cylindern inget funka, lite 5.56 slägga slå ner kolven med slägga och träkloss och lätt överhalning så funkade perfekt tills någon eldade upp den. På den tiden var det enkelt så även en ointresserad kunde få igång en motor igen, idag vet knappt vad motorn sitter på moppen.

Blir inga bira för mig ikväll,kom just in från garaget där jag plockat i ordning & sorterat vad som går att köra till tippen nästa vecka.
Har även gjort plats för att kunna köra in skotern,tänkte göra en genomgång av den innan första turen. Och nu iväg till räv kojan för några timmars stirrande ut i mörkret :thumbsup: Så rolig blev min fredags kväll :D

Blev 3 Tim i mörkret & nu hemma & släcker törsten med en bira.

16754705184826406219678599554697.jpg

Då vart man incheckad, väskan står redan packad och klar i GBG så slipper bära med på massa saker.
Fått flygresa ombord på Onsd så ser ut som kan bli några dagar i Gbg.
Blir kanske ut och äta idag om det inte börjar regna igen, igår blev det Central för började ju ösregna när vi var påväg till stan, gött och slippa packa etc bara ta ryggsäcken och gå inatt.
Nackdel att man inte vet om 2 eller 4 veckor så man kunde bokat T&R hade ju blivit billigare men men blir bättre i framtiden när man kan boka och planera resorna månader i förväg.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K