Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fick bokat t&r Gbg - Bkk med finnair i Maj nu, var nästan 2000kr billigare idag än igår.
Läst innan att Torsdag är vanligtvis bästa dagen att boka resa prismässigt.
Blir det några dagar i Sverige i Maj och träffa farsan dom kommer till Sverige i slutet av April för sommaruppehåll.
Snart dags att ge sig av hemmåt, blir bara coca cola och juice ombord, vart bara lite vin igår och kolla komedier på nätet så ingen dagen efter känsla på det.
Skall gå och ta en kokt korv med bröd nu, inte gjort än på dagarna här
Kollade saldot nyss.
Nu är man stadd vid kassan igen.
Fick elstöd med 867 kr.
Så nu blir det någon extra GT till helgen.
Och snart trillar skatteåterbäringen in 253 kr
Kollade saldot nyss.
Fick elstöd med 867 kr.
Jag tänker inge dumt nu men du skulle se dom 10 - 12 stora Tallarna och dom är stora jag tänker fälla i vår. Får säker 4 såg bitar ur dom
Har en ny granne, jätte trevliga och bra och mina tallar tar bort mycke ljus för dom . Jag älskar det här stället för det är skog " Tallar" därför köpte jag det. några grannar har flyttat ut i skogen och sen avverkat all skog varför flytta ut i skogen då
Nja, det är ganska smidigt att hitta tyska, och andra, godsaker i hemmakrokarna.
Det enda jag tycker jag saknat de senaste åren är semlor men det går säkert hitta om man aktiverar sig lite.
Kollade saldot nyss.
Fick elstöd med 867 kr.
Sådant jag hatar när frugan tar hem, har flera rissäckar från förra året hemma men skall ändås ta med sig fler säckar hem än brukas detta året när är i byn.
5555 tror inte @SatanG behöver leta upp en tysk, han bor inte i tassemarkerna och behöver leta efter råvaror utan har det tillgängligt och kan plocka från disk.
Sådant jag hatar när frugan tar hem, har flera rissäckar från förra året hemma men skall ändås ta med sig fler säckar hem än brukas detta året när är i byn.
5555 tror inte @SatanG behöver leta upp en tysk, han bor inte i tassemarkerna och behöver leta efter råvaror utan har det tillgängligt och kan plocka från disk.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.