Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Funkar det på andra illegala substanser också? Eller vad är skillnaden......

Jag bokar Colombia nu o tjänar storkovan!
Risken är större i incheckat bagage som passerar tullen än i ett handbagage som bara kontrollerars för flygsäkerheten.

Men inget är säkert om dom använder hundar för ankommande.

Själv håller jag på och packar för 10 dagar i Pattis, ställt klockan så jag svänger ut från Soien kl 03,30 i natt. Orkar fan sitta och köra i solen och 40 gradig värme, Lugnt för MC körning tidigt på Söndagsmorgnar, en bikerpolare (Svensk) ansluter i Korat på 304 an. Roligare att köra ihop

Kryp vänlig bergsget kan man nog vara ikväll efter X antal Chang

IMG_20230422_074628.jpg

IMG_20230422_074333.jpg
Khao Kho är fint, jag bodde nedanför den bergskedjan par år.
Utnämd som Thailands finaste vägsträcka Route 66 som går genom Khao Kho mellan Lomsak och Phitsanulok av Lonely Planet, fast var längesen.
Exet bor i dom bergen.
Populärt resmål bland Thai för glamping, lilla Schweiz kallas det av många.

Jag åker hellre dit i Sverige än Thailand eller Colombia iof....

Du verkar ha en ny affärsmodell som kan tipsa om hur man kommer in med illegala substanser.
Ingen ny affärsmodell, väldigt gammal,de flesta stoppar inte förbjudna saker i incheckat bagage, en del gömmer dom även invärtes.

Faktiskt ska piller och medicin förvaras i carry on.
Är nog inte så svårt att gömma några lyckopiller bland blodtrycksmedicinen.

Men det blir man inte rik på.

Mediciner äventyrar inte flygsäkerheten.

Har aldrig behövt visa mina askar med piller fast jag har två års förbrukning i väskan.

Vi fick plötsligt lust att grilla ikväll. Så jag gick till Ica för att handla färdigmarinerat kött, det går snabbare. Blev nästan blåst, all karré var slut, det fanns endast några flintastekar kvar. Så om en stund blir det njutning tillsammans med ett ett eller två glas rött.

Senast ändrad:
Vi fick plötsligt lust att grilla ikväll. Så jag gick till Ica för att handla färdigmarinerat kött, det går snabbare. Blev nästan blåst, all karré var slut, det fanns endast några flintastekar kvar. Så om en stund blir det njutning tillsammans med ett elljusspår två glas rött.
Var på Coop efter jag jobbat på fm och skulle också köpa fläskkarré, den var slut här också.
Jag fick plocka upp en bit fläskytterfilé ifrån frysen som jag gjorde iordning och har nu lagt den i lergrytan i ugnen. Till det blir det bara pommes så sköter sig maten i ugnen medans jag kan njuta av några glas vitt vin.

Varit på Skansen denna soliga dag med yngsta barnbarnet och hans familj. Fullt av småbarn och deras anhöriga. Åkte med nya bilen. Parkeringen kostade 60 kr/h. Avslutade med middag hemma hos sonen. I morgon blir det en sista (?) tvätt av gamla bilen och därefter fotografering. Sedan påbörjas försäljningsprocessen, som jag hoppas blir kort.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K