Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Själv håller jag på och packar för 10 dagar i Pattis, ställt klockan så jag svänger ut från Soien kl 03,30 i natt. Orkar fan sitta och köra i solen och 40 gradig värme, Lugnt för MC körning tidigt på Söndagsmorgnar, en bikerpolare (Svensk) ansluter i Korat på 304 an. Roligare att köra ihop
Khao Kho är fint, jag bodde nedanför den bergskedjan par år.
Utnämd som Thailands finaste vägsträcka Route 66 som går genom Khao Kho mellan Lomsak och Phitsanulok av Lonely Planet, fast var längesen.
Exet bor i dom bergen.
Populärt resmål bland Thai för glamping, lilla Schweiz kallas det av många.
Vi vacuumförpackar all fruns torrfisk och squid och tar i handbagaget, då luktar det inte.
Hittills inga problem.
Helst ska det vara ett certifikat från någon myndighet men det går att kopiera och stoppa i påsen innan förslutning.
Avverkat min dagliga promenad 7,5 km idag.
Sedan blev det premiärturen med hojen för i år.
Sol och klarblå himlen och lite kyligt längs kusten men det blev varmare en bit inåt land.
Vi fick plötsligt lust att grilla ikväll. Så jag gick till Ica för att handla färdigmarinerat kött, det går snabbare. Blev nästan blåst, all karré var slut, det fanns endast några flintastekar kvar. Så om en stund blir det njutning tillsammans med ett ett eller två glas rött.
Vi fick plötsligt lust att grilla ikväll. Så jag gick till Ica för att handla färdigmarinerat kött, det går snabbare. Blev nästan blåst, all karré var slut, det fanns endast några flintastekar kvar. Så om en stund blir det njutning tillsammans med ett elljusspår två glas rött.
Var på Coop efter jag jobbat på fm och skulle också köpa fläskkarré, den var slut här också.
Jag fick plocka upp en bit fläskytterfilé ifrån frysen som jag gjorde iordning och har nu lagt den i lergrytan i ugnen. Till det blir det bara pommes så sköter sig maten i ugnen medans jag kan njuta av några glas vitt vin.
Varit på Skansen denna soliga dag med yngsta barnbarnet och hans familj. Fullt av småbarn och deras anhöriga. Åkte med nya bilen. Parkeringen kostade 60 kr/h. Avslutade med middag hemma hos sonen. I morgon blir det en sista (?) tvätt av gamla bilen och därefter fotografering. Sedan påbörjas försäljningsprocessen, som jag hoppas blir kort.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.