Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Det blir en lugn och stilla hemmadag idag. Ungarna har fullt upp med julklapparna, det blir nog svårt att slita iväg dom därifrån. Lite god mat skall vi dock se till att få i dom. :)

Nu ska jag i väg på ett födelsekalas.
Senare kanske jag ska hälsa på en kompis om tid finnes, annars får jag ta det en annan dag.

Fick en Slingbox i julklapp som jag lyckats inst. på datorn så nu äe man fri att kolla på tv var och när man vill, kanske också i LOS :D

Gumman värmer julkorv och köttbullar i kaminen till frukost pga ett jävla strömavbrott sedan 3-tiden i natt :) :)

I kväll har jag varit på jobbet, och är nyss hemkommen. Jag har bara 3 dagar till denna veckan sen ska jag äntligen få vara ledig. :wai:

:P :P :thumbsup:
Sitter här med ett glas FAMOUSE GROUSE och funderar och funderar på vad man ska ta med när man flyttar till THailand för gott
Sen undrar man hur man ska skriva sig (lagligt olagligt) för jag tror jag har klart för mig vad som gäller
Pass plånbok och hund e ett måste

Hej :)
När är det tänkt att du ska flytta dit, vart har du tänkt att bo?

Jag har tyvärr ett antal år tills jag kan börja fundera i dina banor om jag mot förmodan inte får in en rejäl storvinst innan förstås :)

Slutade jobba för 1,5 år sedan, tog ut pension vid 61 och jag kommer att bo i Sattahip där jag har mitt hus som är på bilden. Min fru tar hand om hundar och hus undertiden jag säljer huset i sverige se bär det av fort som attan.
Tänker sätta huset till salu 1/2 12
:nod: :nod: :nod:
Kjell

Du kan vara lycklig, en annan har minst 6,5 år innan det kan bli tal om någon flytt. Men med två barn i skolan så är risken stor att det dröjer längre än så.

Man får nog tills vidare nöja sig med att åka ner på sommaren (om ekonomin tillåter). :'(

"kjell.t " sa:
Slutade jobba för 1,5 år sedan, tog ut pension vid 61 och jag kommer att bo i Sattahip där jag har mitt hus som är på bilden. Min fru tar hand om hundar och hus undertiden jag säljer huset i sverige se bär det av fort som attan.
Tänker sätta huset till salu 1/2 12
:nod: :nod: :nod:
Kjell

Det låter underbart :)
Jag var tvungen att googla var Sattahip låg, nu vet jag :thumbsup:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A