Oj inget stenbord och det brukar bli sådär två burköl a 33 cl 3.5 % alkohol i månaden till något gott att äta men är sugen på lite varm lättvinsglögg just nu. …Men gräsmatta har jag så det blir över på min tomt här i Sverige med ca 1000 m2 gräsmatta. Men har anlagt tomten så det går att svepa fram med en frontrider (kliippdäcket sitter framtill) men när det är mycket blommor i grämattan så tar jag klippo handgräsklipparen så att jag inte kör bort alla blommor för då blir frugan lite ledsen. Men nu är det färdigklippt för säsongen. Jag är inte arbetsskygg utan precis tvärtom men nu är läget så att jag behöver ta det lite easy och frugan blir arg när jag jobbar på som jag har haft för vana att göra. Livet lite trist ja så är det för tillfället men mina barn med barn barn kommer på söndag på fars dag på söndag då jag bjuder på tårta, kakor med kaffe och saft. På lördag 18/11 så gifter vi oss och det blir inget stort bröllop utan med nära i familjen som mina tre systrar med män som kommer från andra orter och stannar och sover över tills på söndagen och mina barn och barn barn naturligtvis. Så här ser det ut idag när de är i full sysselsättning