Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Kan det va så illa,, tycker det är rätt sött

TomteKatt.jpg

"legolas " sa:
Hur sjuttan var det nu, frugan bad mig köpa en pudel, men dom va slut, så varför inte göra det bästa av situationen då....
NÄ så får man inte göra.
Du kanske ska komma när vi ska ta livet av alla 5 ???

"Berralund " sa:
Usch Rolf, uppmuntra inte honom. Han kanske dyker upp och ställer till med en massaker! :o
Ja vad ska man göra vi kan ju inte ha dom kvar när vi sticker ner.
Det är baksidan nu för oss. Svårt som fan men det går ju över vet jag för vi har avverkat några stycken under vår levnad.
Nä du Berra det blötdjuret vill nog inte va med då

"legolas " sa:
Nä usch döda djur bara för skojs skull det gör jag aldrig. hualigen. Men ge port dom till gamla tanter. De brukar ju vilja ha sällskap och de är alltid snälla emot djur. Utom när de blir äldre och kanske inte har koll på allt längre, då kanske de äter katt..... vad vet jag..
Tokfan :D :thumbsup:

Fy Faan viket jädra väder spöregn och 7,4gr. Sen ska man va ut och spika lekt.
Nä snackade just med Ban Phe 33gr och sol, hur svårt är det då att välja ???

"ledarn " sa:
Vill inte på något sätt "förta" känslan ifrån dig Glimten..

Men jag har en uppfattning som är följande:

Thai öl smakar bäst i Thailand !!

Ledaren me färska minnen så smakar en LEO allti bra ;)
Vi har så otroligt mycket godare öl här hemma i Sverige !!

Har druckit Chang, Leo och Tiger här hemma..

Nääääää...... Det är närvaron och känslan som ger smaken !!

"ledarn " sa:
Visst..... Minnet kan "flytta berg"...

Men dom gånger jag tagit med mig öl hem eller man suttit på någon Thai krog och ska dricka....
Minnet vet hur gott det ska smaka....

Men det når aldrig riktigt lika höga höjder som en kall på plats !!

Men huvudsaken är att just du kan njuta av det du köpt !!

Kan hålla me dig lite grann där men en Leo smakar allti gått men förstår när du säger de om changen ;)

Jag håller med om ölen, den smakar bäst i Thailand men jag intar utan tvekan några med välbehag här hemma också. Men fingret har jag däremot svårare med! ;) ;) ;)

"Berralund " sa:
Jag håller med om ölen, den smakar bäst i Thailand men jag intar utan tvekan några med välbehag här hemma också. Men fingret har jag däremot svårare med! ;) ;) ;)

Det e ju den du ska suga på medans jag surplar i mig ölen ;)
men nu e det ju bara 29 dagar kvar innan jag kan ta en där nere :) så nu e de provsmakning :)

"Berralund " sa:
Ja, om jag bara hade haft råd att åka så... Men den som väntar på något gott! :'(

Det kommer Kaptenen du får istället njuta av att ha svärföräldrarna här o e de krut i gubben så kan han visa hur man gör LAO_KAO

"glimten66 " sa:
Det kommer Kaptenen du får istället njuta av att ha svärföräldrarna här o e de krut i gubben så kan han visa hur man gör LAO_KAO

Nä dom har åkt hem, och han dricker inget starkare än vatten numera. Så någon Lao Kao blir det inte frågan om av flera skäl.

"ledarn " sa:
Vill inte på något sätt "förta" känslan ifrån dig Glimten..

Men jag har en uppfattning som är följande:

Thai öl smakar bäst i Thailand !!

Vi har så otroligt mycket godare öl här hemma i Sverige !!

Har druckit Chang, Leo och Tiger här hemma..

Nääääää...... Det är närvaron och känslan som ger smaken !!

Jag är rädd för att du har rätt där, Ledarn.

Fast skitsamma. Eftersom det inte blir någon resa i år till Thailand så beställde jag två backar med Leo.

Om inte annat kan man ta sig någon tjeckisk, skruva upp värmen, inta en skön position och se på Leo-flaskorna och drömma sig bort.

Ska på en housewarmingfest här i vasastan, liten lägenhet med stor terass.....

Så här kommer dagens klädtips. Vinterskor med gore tex, tjocka strumpor, långkallingar, tunna byxor, skjorta, tröja, sylvesterhatt. Utanför dessa kläder ett stadigt regnställ från helly hansen.

Helt enkelt vanliga gå på festkläder i början av juni i Sverige.....

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K