Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ytterligare en solig dag här så det blir promenad och sedan hockey i eftermiddag. Lilleman tjatar om glass så det får kanske bli en sådan under promenaden.
Hennes bror har varit munk så länge jag känt frugan, snart 20 år. Däremot har något ändrat sig. Frugan åker till bytemplet nästan varje morgon och vi har varit vid templet vid gamla huset någon gång, men inte mer. Förra året var vi mer eller mindre varje helg iväg till något större och finare tempel. I år inte en gång, lite synd, kan vara roligt ibland.
Nä det är fan inte roligt att gå till templet, då jag är där så betalar jag sophämtningsavgiften, 120 Baht i halvårsavgift , vill jag ha roligt drar jag till Udon,
Blev en kanondag ute i naturen, sett spår av björnen där den gått under natten.
Fisket var bra med flera rödingar med hem, men inga riktigt stora.
Vi gjorde även en liten brasa och grillade korv och kokade en panna gott kaffe & nu hemma och kollar hockeyn.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.