Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Tar en fika efter att ha vandrat runt i alla gångarna på "Hardware House Rayong" längs 36:an. Enormt ställe som kan rekommenderas för all typ av verktyg, el, färg, vvs etc etc

IMG_20251203_121916.webp

IMG_20251203_121924.webp

Jag sitter och försöker lugna ner mig efter några samtal med AppleCare.
Nu har jag löst problemet i sort sett själv, vilket innebar att jag var tvungen att rent fysiskt koppla ihop mina olika apparater.
Jag hade ju trott att jag skulle kunna fixa det hela trådlöst via WiFi, nä glöm det.
Nu tvingades jag dyka ner bland en djungel av kablar och sladdar med olika kontakter, och några "bra ha adapters" som inte alls visade sig vara så bra som jag trott när jag inhandlat dom.
Nu funkar allt igen, men vad mötts jag av, jo någon ärthjärna som vill veta vad jag har för kalsonger...
Jag funderar på att sätta allt ur funktion igen...kan man ta en whiskey?
Nä det är nog för tidigt och mitt i veckan :nerd_transparent:

Jag sitter och försöker lugna ner mig efter några samtal med AppleCare.
Nu har jag löst problemet i sort sett själv, vilket innebar att jag var tvungen att rent fysiskt koppla ihop mina olika apparater.
Jag hade ju trott att jag skulle kunna fixa det hela trådlöst via WiFi, nä glöm det.
Nu tvingades jag dyka ner bland en djungel av kablar och sladdar med olika kontakter, och några "bra ha adapters" som inte alls visade sig vara så bra som jag trott när jag inhandlat dom.
Nu funkar allt igen, men vad mötts jag av, jo någon ärthjärna som vill veta vad jag har för kalsonger...
Jag funderar på att sätta allt ur funktion igen...kan man ta en whiskey?
Nä det är nog för tidigt och mitt i veckan :nerd_transparent:

Du kan fortsätta att dricka din whisky om du känner add det lättar på trycket.
Gör det inte det så kan du kontakta AppleCare igen

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar