Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Min styvson, som jag ser som min egen. Har varit med om en hemsk olycka. Om han vaknar ur coman kommer han aldrig att vara sig själv igen.
Jag har väldigt svårt att blicka framåt nu. Vet ej hur allt kommer att bli. Tror inte jag kommer att orka jobba ett tag framöver. Vill bara vara med famlljen där nere.
Jag och min svenske son Kevin åker ner idag kl 18. Han har sportlov vi hade planerat 10 dagar där. Jag kanske lämnar honom att flyga hem ensam den 3e mars. Vet inte. Han e 16 så det går nog bra.
Min styvson, som jag ser som min egen. Har varit med om en hemsk olycka. Om han vaknar ur coman kommer han aldrig att vara sig själv igen.
Jag har väldigt svårt att blicka framåt nu. Vet ej hur allt kommer att bli. Tror inte jag kommer att orka jobba ett tag framöver. Vill bara vara med famlljen där nere.
Jag och min svenske son Kevin åker ner idag kl 18. Han har sportlov vi hade planerat 10 dagar där. Jag kanske lämnar honom att flyga hem ensam den 3e mars. Vet inte. Han e 16 så det går nog bra.
Våra kondolenser, Pim blev dålig när hon hörde och fick stoppa bilen och panikandas.
Ett helvette för er nu och vete fan hur man tar sig ur det eller hur skall hjälpa.
Kan inte säga några tröstande ord för finns inte, bara sorg.
Vila i frid Tommy.
Nu börja jag lite gråta trots många år sen också träffa jag han en gång också under pandemin
Fan trodde inte men nu trillar tårarna, så jävla orättvist.
Märker att i mina inlägg mycket fan, jävlar, skit, skit samma, bögar, dumma bögar, idioter.
Skall försökra bättra mig på den delen om går, som ETO säger ombord är ju en del av dig och vi älskar det.
Men skall försöka sluta skriva obekvämheter, bara tänka.
I Norge känns det som majoriteten har båt, vårat är fokuserst till kust men där är hela landet.
Min bäste vän ombord (om får säga så) skicka bilder nu. Är ju inget vi svenskar håller på med på vinterlördag och deras OS medaljer förstår jag
Det här gör vi på våren.
Är vi klena eller?
Våra kondolenser, Pim blev dålig när hon hörde och fick stoppa bilen och panikandas.
Ett helvette för er nu och vete fan hur man tar sig ur det eller hur skall hjälpa.
Kan inte säga några tröstande ord för finns inte, bara sorg.
Vila i frid Tommy.
Nu börja jag lite gråta trots många år sen också träffa jag han en gång också under pandemin
Fan trodde inte men nu trillar tårarna, så jävla orättvist.
Jag har svårt att formulera meningar. En av Tommys kompisar ringar och lipar för han har fått reda på att hsn dött. Jag skrev till er sedan pratade jag med Dottern. Hon blev förbannad för det var inte sant. Men doktorn räknar med 1% överlevnad. Och hjärnkapscitet skslas från 0 till 15. Där 15 är fullt fungerande. Tommy rankas en 3a
Jag har svårt att formulera meningar. En av Tommys kompisar ringar och lipar för han har fått reda på att hsn dött. Jag skrev till er sedan pratade jag med Dottern. Hon blev förbannad för det var inte sant. Men doktorn räknar med 1% överlevnad. Och hjärnkapscitet skslas från 0 till 15. Där 15 är fullt fungerande. Tommy rankas en 3a
Men vafan snackar inte Nok med dig för, hade det varit big hade jag vart första, även på distans co-ordinerat sjukhus.
Vafan händer, är ju din son, jag hade inte panikat nu utan tagit kontroll.
Släppt till proffsen men tagit inledande.
Fan alltså, faaan.
Fyfan, känns så fel, han har bott hemma hos oss, frugan fick bara stoppa pch spy rakt ut på vägen, vi blev så ledsna.
Även om inte känner Tommie i nutid så har han bott hemma hos oss i dåtid.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.