Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag får verkligen hoppas att kidsen lär sig att simma. Men det kommer nog så småningom äldsta tjejen simmar väldigt bra då hon har tränat i våran pool flera år.
Jag fick köra Lilleman till skolan idag, det blåste och regnade i morse. Och det lär komma skurar hela dagen. Det är nationella prov i svenska så han var nervös. Själv hade jag tänkt åka till Malmö idag men det får vänta dels p g a osäkert väder, dels är kompisen förkyld.
Var igår upp till den lokala fiskdammen & hämtade färsk fisk.
Fint att kunna få nåt annat än älgkött på tallriken
Vi hade även möjligheten att beställa hamburgare & kaffe av kompisen då han hade med sig sin ambulerande kokvagn/tross och den skötte han exemplariskt igår och ingen behövde sitta hungrig på isen.
Torkad fisk och squid står på inköpslistan för att maxa resväskorna.
Bra utbud på dagmarknaden i HH och Cha Am.
Dom gör vakumförpackningar så man slipper lukten som sätter sig i kläder.
Torkad fisk och squid står på inköpslistan för att maxa resväskorna.
Bra utbud på dagmarknaden i HH och Cha Am.
Dom gör vakumförpackningar så man slipper lukten som sätter sig i kläder.
Hmmm, fritering av torkad bläckfisk är förbjuden inomhus här. Det stinker för jäkligt, får göras på balkongen vid lämplig vind i nödfall. Men jag vill inte bli ovän med grannarna.
Hmmm, fritering av torkad bläckfisk är förbjuden inomhus här. Det stinker för jäkligt, får göras på balkongen vid lämplig vind i nödfall. Men jag vill inte bli ovän med grannarna.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.