Har rengjort utemöblerna. Skurade med såpa i år så lite mer än att bara spola av som jag brukar. Drog alla skruvar också vilket visade sig nödvändigt.
Köpte en Kärcher Terrasstvätt PCL4 i våras för att förhoppningsvis göra det lite enklare att få ren altanen på både fram och baksida. Testade den första gången idag. Började där utemöblerna skall stå. Fungerade faktiskt över förväntan och blev snyggt. Jag använder såpa både till tvätt och behandling. Hoppas man ser på bilderna vilken skillnad det blev.
Nu har jag tvättat ca 20kvm så är väl bara 150 kvar

Väntar på att såpa behandlingen skall torka så kan jag flytta tillbaka utemöblerna.