Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Plockade 4 kg söta, mogna körsbär på gården till julsefterrätten för de som inte gillar hjortron. I år var de riktigt fina tack vare askan som trädet fick.
Fredag och lördag var hektiska men fick mycket gjort. Idag blir det klart lugnare. Skall sätta upp en rullgardin och gå en promenad. I eftermiddag är det MotoGP race. Allt som står på schemat. Först en kopp kaffe i morgonsolen
Fått plåttak på Häberet kör tp på ekonomin byggnader och Nostalgi på övrigt. Är alltid nått på dessa jordbruksfastigheter på gott och ont. I detta fall fick man nog gå efter lite snett är också rak. Skall ta tag i bakstugan och göra kontor av den tänkte jag. Avdragsgillt och bra och så hyr jag ut till företaget. Använder iför sig Fortnox och behöver en auktoriserad revisor som kostar som gå på ett bättre horhus. Men fan vet när det gäller kvaificerad ekonomisk rådgivning då är det nog BOA som gäller, som sagt lite snett också rätt
Tar en calimocho och återhämtar mig efter kvällens ofrivilliga bad. Trampade på fel tuva när kräftbur kastades i, och vips så var även jag i ån...
Det gladde åtminstone gudsonen.
Ja, vad gör man inte för konsten...
Dagens nöt att knäcka blir komma på vad som ska bli middag av dessa bitar älgkött & även hinna äta sig ner till botten av frysarna före 1 september
Nu går det fort för det är endast 21 dagar kvar till årets älgjakt.
Är egentligen små problem
Jag lyckades dessutom boka en tid på ambassaden den 23:e september. Det skall bli lite skönt med några dagars semester i storstaden. Nu måste jag boka hotell.
Om någon av er befinner er i Krung Thep Maha Nakhon då, och vill ta en öl/kaffe/läsk/grogg med undertecknad så styr vi upp något.
Jag lyckades dessutom boka en tid på ambassaden den 23:e september. Det skall bli lite skönt med några dagars semester i storstaden. Nu måste jag boka hotell.
Om någon av er befinner er i Krung Thep Maha Nakhon då, och vill ta en öl/kaffe/läsk/grogg med undertecknad så styr vi upp något.
Du åker från ett ganska lungt ställe om man vill ha det lungt och skriver det ska bli sköntt att åka till Bangkok, myronas krig
JaJa vi är alla olika.Har varir i Bangkok många ggr 2 dar sen fort fort därifrån
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.