Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Plockade 4 kg söta, mogna körsbär på gården till julsefterrätten för de som inte gillar hjortron. I år var de riktigt fina tack vare askan som trädet fick.

Screenshot_20260808_181711_Gallery.webp

Fått plåttak på Häberet kör tp på ekonomin byggnader och Nostalgi på övrigt. Är alltid nått på dessa jordbruksfastigheter på gott och ont. I detta fall fick man nog gå efter lite snett är också rak. Skall ta tag i bakstugan och göra kontor av den tänkte jag. Avdragsgillt och bra och så hyr jag ut till företaget. Använder iför sig Fortnox och behöver en auktoriserad revisor som kostar som gå på ett bättre horhus. Men fan vet när det gäller kvaificerad ekonomisk rådgivning då är det nog BOA som gäller, som sagt lite snett också rätt

20260809_075017.webp

20260801_140858.webp

20260809_075031.webp

20260809_084349.webp

Jag sitter och jobbar, vad annars? :p :kaffe:

Jag lyckades dessutom boka en tid på ambassaden den 23:e september. Det skall bli lite skönt med några dagars semester i storstaden. Nu måste jag boka hotell.

Om någon av er befinner er i Krung Thep Maha Nakhon då, och vill ta en öl/kaffe/läsk/grogg med undertecknad så styr vi upp något.

Jag sitter och jobbar, vad annars? :p :kaffe:

Jag lyckades dessutom boka en tid på ambassaden den 23:e september. Det skall bli lite skönt med några dagars semester i storstaden. Nu måste jag boka hotell.

Om någon av er befinner er i Krung Thep Maha Nakhon då, och vill ta en öl/kaffe/läsk/grogg med undertecknad så styr vi upp något.
Du åker från ett ganska lungt ställe om man vill ha det lungt och skriver det ska bli sköntt att åka till Bangkok, myronas krig
JaJa vi är alla olika.Har varir i Bangkok många ggr 2 dar sen fort fort därifrån

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K