Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Min semester kan jag kopiera från förra året. Men har lite planer på Liseberg en helg. Annars har jag hittat nytt vatten där det finns mycket kräftor. Dom ska jag ta på ett eller annat sätt
Min semester kan jag kopiera från förra året. Men har lite planer på Liseberg en helg. Annars har jag hittat nytt vatten där det finns mycket kräftor. Dom ska jag ta på ett eller annat sätt
Våra planer är att vi inte har några planer alls än, covidsituationen bestämmer. Dottern skall jobba på LSS det mesta av tiden och frugan har sitt. Den gamle pensionären har sitt men är en toffel och styrs ofta av frugan.
Tycker att moderatorer ibland verkar vara en form av vårdare också eller kanske dagisfröknar, jag fick förfrågan om att bli moderator i en facebookgrupp men tackade nej då jag kan bete mig dumt ibland .
Känns som jag har sommarsemester året om så det blir inga speciella planer för mig.
Inte vet jag, ja var full och läste nog nåt annat och tänkte nog citera något annat inlägg, ingen aning och kan inte förklara mitt inlägg
Var tänkt att citera någon moderators inlägg om mycket att göra men verkar snurrat till det.
Inte vet jag, ja var full och läste nog nåt annat och tänkte nog citera något annat inlägg, ingen aning och kan inte förklara mitt inlägg
Var tänkt att citera någon moderators inlägg om mycket att göra men verkar snurrat till det.
EM kommer jag att följa, åtminstone Sverige. Men OS bojkottas, jag är inte intresserad av att titta på ett gäng nerdopade fuskare, dom som inte dopar sig på ett eller annat sätt har sällan en chans.
Jag vill absolut inte romantisera alkohol men öldrickning är för mig tid och rum.
I förra huset blev jag inte sugen på öl pga att jag bara satt inomhus i ett AC kylt rum mest hela dagarna.
Här i nya huset så tar jag hand om trädgården på dagarna och kan på kvällarna sitta utomhus utan mygg i en skön soffa. Då är en välkyld Chang utan is riktigt god att avnjuta.
P.S. Myggen kommer till slut här också. D.S.
Planerna för oss i sommar kommer vara att hålla i och hålla ut.
Vi har i rådande situation hyrt ett nytt ställe då vi inser vi inte kan åka så mycket som vi vill men för att inte bli uttråkade har mer att göra trädgården. Så hemma blir da shit för oss i sommar. Hyr ett ställe med pool för det har jag saknat en längre tid. Men inget behov av pool egentligen om pandemin någonsin försvinner.
Jag vill absolut inte romantisera alkohol men öldrickning är för mig tid och rum.
I förra huset blev jag inte sugen på öl pga att jag bara satt inomhus i ett AC kylt rum mest hela dagarna.
Här i nya huset så tar jag hand om trädgården på dagarna och kan på kvällarna sitta utomhus utan mygg i en skön soffa. Då är en välkyld Chang utan is riktigt god att avnjuta.
P.S. Myggen kommer till slut här också. D.S.
Planerna för oss i sommar kommer vara att hålla i och hålla ut.
Vi har i rådande situation hyrt ett nytt ställe då vi inser vi inte kan åka så mycket som vi vill men för att inte bli uttråkade har mer att göra trädgården. Så hemma blir da shit för oss i sommar. Hyr ett ställe med pool för det har jag saknat en längre tid. Men inget behov av pool egentligen om pandemin någonsin försvinner.
För mig är Chang ett berusningsmedel och går att dricka, Leo smakar som en halvdrucken Chang när den varit öppen över natten och Singha är blä.
I Sverige kunde jag ta en öl för att den var god men det finns inte här.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.