Lite från vårat boende i Sverige vore kul .samt vad vi gör här under sommaren

A

Anonym

Gäst
Dagens skogspromenad , lite tuffare terräng idag , måste få upp konditionen inför septembers tuffa fjälljakt . efter en timme i rask takt i skogsterräng. Frugan kan inte ge fn i att fota , typiskt Thai

IMG_20180815_135735146[1].jpg

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Själv jobbar jag på kommunen under sommarhalvåret, vi är ett gott gäng som sköter allt ifrån parker, badplatser, bryggor, lekparker, idrottsplatser, skolor, vandringsleder och ålderdomshem m.m.

Nu har jag 1.5 månad kvar sen är jag ledig i 6 månader, då blir det hummerfiske, lite byggprojekt och tid för familj och vänner, sommaren är ganska hektisk för mig, förutom att jag jobbar då så får vi många besök ifrån släkt och vänner, vi hyr ju huset veckovis och träffar många nya bekantskaper där, sen har vi ju grönytor att sköta både hemma på tomten och på två platser vid havet, samt att jag har hand om några fastigheter åt andra på ön också.

Sen är jag ju en av tränarna i ortens fotbollsklubb där vi har hand om 9-10 åringarna, min son är med där också, vi tränar en dag per vecka 1.5 Tim sen har vi match i stort sett varje helg, vi körde första passet igår med match mella ledare-föräldrar och barnen, var hur kul som helst men man märkte att det hade varit uppehåll nu på sommarlovet.

1534342869841.jpeg

Här jag och lillpojken efter träning med fotbollslaget och en extra löprunda efteråt på ön.

1534343053948.jpeg

Här är vi uppe på kynnefjäll och badar i en älv.

Mvh isan lover

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Isan Lover En artikel om ännu en Svensk kändis med boende i Hua Hin. Hua Hin och Cha-Am forum 2
kurant Billigt boende i Sverige. Övriga världen 33
Isan Lover Tips om strandnära boende i Krabi området. Thailändskt reseforum 8
S registrering av boende till immigration i thailand Uppehållstillstånd och visum mm 92
Grannen Olsson Fixa boende i Jomtien (eller alternativ) 3 veckor i November Allmänt thailandforum 22
A Valsedlar per post till boende i Thailand Ordet är fritt 3
T Billigast boende Koh lanta? Thailändskt reseforum 14
MartinAndersson Söker tips på boende i Bangkok(on nut) Bangkok forum 6
K Boende vid Plantage = ohälsosamt ? Allmänt thailandforum 6
A Pensions/inkomstnivå - boende i Thailand Allmänt thailandforum 125
A Tyst ifrån de 10-15.000 boende i Thailand Allmänt thailandforum 20
G Söker tips och råd om lugnt boende på Phuket Phuket forum 2
Långeman Skriva under sjukvårdsförsäkring för boende i TH. Allmänt thailandforum 2
Grannen Olsson Förstagångsbesökare i Pattaya och Jomtien, söker tips på boende mm Pattaya forum 36
Kycklingen När man är fast boende i Thailand lagar man maten eller.... Allmänt thailandforum 5
A Varför man inte ska köpa boende i Thailand Allmänt thailandforum 57
A Försäkring för långtids boende i Thailand! Uppehållstillstånd och visum mm 16
A Fast boende ELLER turist i Thailand Allmänt thailandforum 60
A Boende i Sverige men vet allt om Thailand Ordet är fritt 41
B Tips på boende Hua Hin Hua Hin och Cha-Am forum 11
B Vem äger ditt boende? Ordet är fritt 21
A Boende i Chon Buri Pattaya forum 2
K Svensk pension och pensionsregler för boende i Thailand Uppehållstillstånd och visum mm 78
J Boende nära MBK Thailändskt reseforum 9
R SV: Rolf - 6-8 månaders boende om året i thailand - hur då??? Uppehållstillstånd och visum mm 15
J Boende i Phetchabun Thailändskt reseforum 5
I boende Koh Lanta Thailändskt reseforum 4
T Boende i Koh Lanta Thailändskt reseforum 9
K Boende i Phuket samt Krabi Phuket forum 2
A Tips på bra boende på Koh Samui, Koh Pha Ngan och Koh Tao Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao forum 9
I boende i Krabi Krabi forum 1
A Boende på Koh Chang Thailändskt reseforum 2
janptr Boende i Hua Hin Hua Hin och Cha-Am forum 13
Isan Lover Sverige i Handbolls VM. Ordet är fritt 13
Berralund Thailändsk kvinna och körkort i Sverige Funderingar och betraktelser 190
andrejsdenruskige Budget för barnfamilj i Sverige Ordet är fritt 26
thaikonsult Besökare från Thailand som besöker Sverige. Uppehållstillstånd och visum mm 0
Isan Lover Gifte sig 2016 men får inte leva ihop i Sverige. Uppehållstillstånd och visum mm 129
S Våra Hobbies , I Thailand samt i Sverige Funderingar och betraktelser 414
A Thaikvinna som bor i Sverige. Funderingar och betraktelser 26
PanPan Multiple entry visum till Sverige. Uppehållstillstånd och visum mm 0
S Thailändska i Netflix i Sverige Språkhörnan 19
Krister Nya regler för folk som reser från Sverige Uppehållstillstånd och visum mm 34
S Söker Yakeaw Tra Bai Po i Sverige eller online. Allmänt thailandforum 0
S Socialt och juridiskt skydd för flickvän/sambo i Sverige? Uppehållstillstånd och visum mm 2
S Roadtrip Sverige-Thailand Thailändskt reseforum 10
Norrpilen Sverige/Thailand Expat i Thailand 21
E Äktenskap Thai vs Sverige Språkhörnan 7
Nam Falang Renovera/bygga badrum i Sverige kontra Thailand Allmänt thailandforum 399
Nam Falang Skicka viktiga dokument från Sverige till Thailand Allmänt thailandforum 22

Liknande trådar

Topp