Lite från vårat boende i Sverige vore kul .samt vad vi gör här under sommaren

 
Lite foton från dagens skogspromenad ;)



IMG_20180817_100350771_HDR[1].jpg

Man brukar ju säga att hunden matchar husse/matte, alltså man väljer hund efter hur man själv ser ut och här kan man ju verkligen tala om det! Vacker kvinna har du också, har hon koreanskt påbrå, ser inte ut som Thai:)
 
Man brukar ju säga att hunden matchar husse/matte, alltså man väljer hund efter hur man själv ser ut och här kan man ju verkligen tala om det! Vacker kvinna har du också, har hon koreanskt påbrå, ser inte ut som Thai:)
Hon har nog sina rötter i Isaan sen många generationer , Både Mor och far är Thai sen långt tillbaka , men kan ju finnas en del , tror de har lite Kinesblod i sig , men vet inte , tycker hon har väldigt Mongoliska ögon, En mycket fin kvinna som jag verkligen bryr mig om , allt mer eftersom tiden går , träffades 2006 , beträffande hunden så är hon inhandlad i Surin , Tiken från England samt Hunden från USA , därför lite lättare i typen än vad de brukar vara , Underbart fint lynne , snäll som fn ... precis som min fru
 
Hon har nog sina rötter i Isaan sen många generationer , Både Mor och far är Thai sen långt tillbaka , men kan ju finnas en del , tror de har lite Kinesblod i sig , men vet inte , tycker hon har väldigt Mongoliska ögon, En mycket fin kvinna som jag verkligen bryr mig om , allt mer eftersom tiden går , träffades 2006 , beträffande hunden så är hon inhandlad i Surin , Tiken från England samt Hunden från USA , därför lite lättare i typen än vad de brukar vara , Underbart fint lynne , snäll som fn ... precis som min fru

Precis lite mongoliskt, kinesiskt men även koreanskt, ja jag gillar det. Min fru har ju heller inte speciellt Thaiutseende och hon är ju också 50/50 kines på sin fars sida:

Här var vi i Krabi eller är det Phii Phii, kommer fan inte ihåg:

IMAG0524.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:
Precis lite mongoliskt, kinesiskt men även koreanskt, ja jag gillar det. Min fru har ju heller inte speciellt Thaiutseende och hon är ju också 50/50 kines på sin fars sida:

Här var vi i Krabi eller är det Phii Phii, kommer fan inte ihåg:

IMAG0524.jpg
Hej på Er , ni ser väldigt trevliga ut , och som du säger även din fru har inte riktigt typiska Thaidrag , lite Thai Kines stuk
 
Hej på Er , ni ser väldigt trevliga ut , och som du säger även din fru har inte riktigt typiska Thaidrag , lite Thai Kines stuk
Ja absolut och sen har ju hon en annan buddhistisk tro än normalthai, hon tillhör något som kallas Guanjin, kvinnlig kinesisk avatar, äter inte nötkött. Ja du ser en hel del att tänka på men samtidigt har jag slutat äta nötkött för över 20 år sedan så det spelar ingen roll, vi älskar samma mat!
 
Min hustru säger hon är Kristen , själv tror jag att hon är ateist
5555, ja man vet inte alltid vad de små liven är, den dagen min fru blir kristen lär jag aldrig få uppleva tyvärr, hon håller på med sitt messande var dag framför datorn, tragiskt inget av det hon gör kommer hjälpa henne men tron är stark och jag låter henne va och när det kommer till kritan talar jag om för henne vad verkligheten är och då brukar hon faktiskt förstå, Buddha kan inte göras något åt att jag har räkningar som skall betalas:):)
 
Ingen fara faktiskt har riktigt bra flås nu , och tar nästan en hundring i bänk ... Men en del mat har det gått åt .. men smal blir man inte av att lyfta skrot , skall bli några månaders vila snart , men vi har ju ett gym i Muang Phon , så nån gång i veckan kan man dra dit och köra en timme
 
Jag väger 126 kilo och är jääävligt otränad. Iofs 194 cm lång men ändå.......
126 på 194 ,är ju inte så väääldigt mycket , går att bygga fett till muskler , jag är bara 184 cm ,så jag väger ju egentligen 15 kilo för mycket , men har ingen ambition att gå ner 15 kilo , kanske 5 kilo , sen är jag ganska nöjd ;)
 
 

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
2 K
A
J
Svar
9
Visningar
3 K
janneungern
J
I
Svar
4
Visningar
2 K
A
T
Svar
9
Visningar
5 K
Anonym
A
K
Svar
2
Visningar
2 K
kajsa
K
I
Svar
1
Visningar
3 K
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp