Hög risk att boka resa december 2020?

Det är bara namnet i kvar av Aeroflot från den tiden, bolaget styckades upp i flera hundra nya bolag efter Sovjet upphörde.
I dag är det ett prydligt bolag av hög internationell standard med väldigt ung flotta av plan från främst Airbus.
Alkohol finns fortfarande i Biz. Precis som Finnair och fler bolag har infört en torrläggning i ekonomi.
Även Finnair flög jag med i November och December förra året, köpte öl, vin och sprit i ekonomi.
Köpa gick.

Dessutom ska Sheremetyov va ombyggd och ha riktigt trevlig personal. Det enda som va ett minus, ingen alkohol ombord. Denna info från en polare som åkte med dom i vintras.Själv har jag inte åkt med dom på den tiden då silvertejp va en fördel ha med sig i handbagaget ;) :D
Testa 1 klass. där är det champagne

555 Den klassen tillhör inte mig för närvarande. :) Förresten ingen just nu. @PanPan min kompis försökte köpa öl, och han vet att det såldes inga i economy, han flög med dom 14/12-2019. Och jag vet att han inte ljuger. När fick du köpa öl?
Har inte köpt på Aeroflot. men blev en gång uppgraderad utan kostnad och där serverades champagne. sådan uppgradering inträder nog endast under en livstid.

555 Den klassen tillhör inte mig för närvarande. :) Förresten ingen just nu. @PanPan min kompis försökte köpa öl, och han vet att det såldes inga i economy, han flög med dom 14/12-2019. Och jag vet att han inte ljuger. När fick du köpa öl?
Kom upp som ett 1års minne på fb för par veckor sen att jag satt på Irländsk pub på Moskvas flygplats, så drygt 1 år sen, men det var iallafall förra året.
Fanns inget i någon katalog att man kunde köpa ombord eller erbjöds vid servering av middag.
Jag fick gå och fråga.

Enligt Lottie Knutsson (tsunami tjejen) så kommer alla priser på flyg att bli det dubbla i höst och långt in på vintern!

Det är bara namnet i kvar av Aeroflot från den tiden, bolaget styckades upp i flera hundra nya bolag efter Sovjet upphörde.
I dag är det ett prydligt bolag av hög internationell standard med väldigt ung flotta av plan från främst Airbus.
Alkohol finns fortfarande i Biz. Precis som Finnair och fler bolag har infört en torrläggning i ekonomi.

Hej

Så är det nog, men själv håller jag mig ifrån bolag av den typen när jag reser, har upplevt och hört för mycket via mitt gamla jobb för att ha förtroende för flyg, flygverkstäder och personal i f.d Sovjet Unionen, men mina upplevelser ligger ju en del år bakåt i tiden och det kan mycket väl ha förbättrats nu.

Mvh isan lover

Hmm. nu har Ticket meddelat att dom inte kan garantera resan? se klipp :

"
Platserna på den bokade resan kan tyvärr inte bekräftas av flygbolaget / hotellet / hyrbilsleverantören.
Vi ber om ursäkt för detta men det är dessvärre något som står utanför våran kontroll då det är beroende på leverantörens platstillgång och bokningssystem."

Jag gick ut på Qatars hemsida i förrgår när jag bokat och då kunde jag se min bokning? jag ger mig fan på att dom inte skickat pengar till Qatar ? :angry_transparent:

Liknande trådar

M
Svar
5
Visningar
2 K
P
A
Svar
322
Visningar
15 K