Hög risk att boka resa december 2020?

 
Vi litar nog alla främst på oss själva, men uppenbara fel ska man ju påpeka. Man måste våga utmana det som skrivs.

Sen ska du inte lita på alla rykten som att jag skulle heta Janne. Jag tycker jag har varit tydlig med det i flera trådar men det verkar ju som man ändå tror på de som tros sig veta mer än personen själv. Jag kan titta på mitt körkort och se fakta.
Och jag vet att du håller på HV 71 alla dar i veckan. :thumbsup:
 
Vad har denna Janne gjort för ont?? Jag minns ett Janne-nick, som var lite känslig och lättkränkt. Men finns kanske flera..
 
Vad har denna Janne gjort för ont?? Jag minns ett Janne-nick, som var lite känslig och lättkränkt. Men finns kanske flera..
Denna Janne som du undrar vad han har gjort för ont är att denna Janne skulle/hotade mig, fd. Admin som lämnade pga det och moderatorerna på TS.
Denna Janne skickade personliga sms till mig,fd admin och en moderator. Han skickade även ett privat sms till en person som jag stod som ägare för det numret.
Jag lovar dig, det var inga trevliga sms/mail som vi fick.
Så att jag låter personen vara med här överhuvudtaget.....

men bättre att ha fienden nära...
 
Denna Janne som du undrar vad han har gjort för ont är att denna Janne skulle/hotade mig, fd. Admin som lämnade pga det och moderatorerna på TS.
Denna Janne skickade personliga sms till mig,fd admin och en moderator. Han skickade även ett privat sms till en person som jag stod som ägare för det numret.
Jag lovar dig, det var inga trevliga sms/mail som vi fick.
Så att jag låter personen vara med här överhuvudtaget.....

men bättre att ha fienden nära...
Fega folk som inte vågar gå ut med sitt namn,
 
Denna Janne som du undrar vad han har gjort för ont är att denna Janne skulle/hotade mig, fd. Admin som lämnade pga det och moderatorerna på TS.
Denna Janne skickade personliga sms till mig,fd admin och en moderator. Han skickade även ett privat sms till en person som jag stod som ägare för det numret.
Jag lovar dig, det var inga trevliga sms/mail som vi fick.
Så att jag låter personen vara med här överhuvudtaget.....

men bättre att ha fienden nära...
Lite lätt OT nu lr? :reta:
 
Antagligen är det fler här än jag som funderar på att boka resa till Thailand kommande vinter? Ingen vet hur läget är då, men jag funderar ändå på att boka nu eftersom priserna är bra. Vad händer med bokade biljetter om det är omöjligt att resa PGA inreseförbud etc? Det finns en risk för att priserna skenar när coronahysterin har lagt sig. Hur resonerar ni?
Frågan du ska ställa dig är vilka flygbolag kommer att gå i konkurs.
Om jag skulle resa nu till vintern så hade jag köpt biljett så nära avfärd som möjligt.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
5
Visningar
2 K
P
A
Svar
322
Visningar
14 K
A
A
Svar
142
Visningar
10 K
Bossej
B
 
Tillbaka
Topp