Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nej, de flesta får hemkarantän, en del på hospitel (hotellkarantän). Inlagd på sjukhus blir man om man har allvarliga symptom och kräver vård... å då har man försäkring.
Så återigen. Vad är det som kostar?
Skrämselpropaganda hör inte hemma här!
Nej, de flesta får hemkarantän, en del på hospitel (hotellkarantän). Inlagd på sjukhus blir man om man har allvarliga symptom och kräver vård... å då har man försäkring.
Så återigen. Vad är det som kostar?
Skrämselpropaganda hör inte hemma här!
Nej, man kommer inte in i Thailand utan att ha en reseförsäkring som täcker Corona. Man kommer faktiskt inte ens ombord på flyget till Thailand utan försäkring. Är man extra orolig kring eventuell karantän kan man se till att teckna en försäkring som täcker asymptomatisk vård.
Jag testade positivt i Sandboxen och fick tillbringa 1 vecka på Hospitel med drygt hundra andra helt friska människor som också testat positivt. Kostade 65.000 baht + jag fick köpa ny flygbiljett ut från Phuket
Jag testade positivt i Sandboxen och fick tillbringa 1 vecka på Hospitel med drygt hundra andra helt friska människor som också testat positivt. Kostade 65.000 baht + jag fick köpa ny flygbiljett ut från Phuket
Har inte gjort klart min skadeanmälan ännu, har If... och är väldigt pessimistisk även om det fanns en som påstår att If.. ändrat sina villkor och nu godkänner denna typ av skada.
Har inte gjort klart min skadeanmälan ännu, har If... och är väldigt pessimistisk även om det fanns en som påstår att If.. ändrat sina villkor och nu godkänner denna typ av skada.
Så om det är så... Då kostar det dig inget.
Då återkommer jag till ursprungsfrågan, vad är det som kostar så mycket att man skall avråda alla man känner från att åka till Thailand?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.