Vad har ni för planer sommaren 2020?

För mig är Chang ett berusningsmedel och går att dricka, Leo smakar som en halvdrucken Chang när den varit öppen över natten och Singha är blä.
I Sverige kunde jag ta en öl för att den var god men det finns inte här.
Hej

Håller med om att Chang smakar bäst av dom öl som finns ute i byarna i Thailand, efter en dags arbete på farmen i värmen smakar en sån med is i glaset himmelskt.

Mvh isan lover

EM kommer jag att följa, åtminstone Sverige. Men OS bojkottas, jag är inte intresserad av att titta på ett gäng nerdopade fuskare, dom som inte dopar sig på ett eller annat sätt har sällan en chans.

Minns dom där 800 meters löperskorna som tog slorslam för några år sedan i alla mästerskap. En var från sydafrika har jag för mig. Dom påstod att dom hade för mycket manligt hormon från födseln.
Oavsett så var det vidrigt.
Fast å andra sidan jag tycker illa om ladymen rent allmänt.

BTT

Minns dom där 800 meters löperskorna som tog slorslam för några år sedan i alla mästerskap. En var från sydafrika har jag för mig. Dom påstod att dom hade för mycket manligt hormon från födseln.
Oavsett så var det vidrigt.
Fast å andra sidan jag tycker illa om ladymen rent allmänt.

BTT
Caster Semenya heter hon tror jag. Ladymen stör mig inte alls, var och en gör som den själv vill. Inget för mig dock.

Caster Semenya heter hon tror jag. Ladymen stör mig inte alls, var och en gör som den själv vill. Inget för mig dock.

Jag menade inte att ladymännens personlighet stör mig utan det sitter mer i utseendet.

Jag känner igen en ladyman direkt när jag ser en.

Men vi som inte är bögar har nog svårt för "tjejer" som har manliga drag.

BTT

Jag menade inte att ladymännens personlighet stör mig utan det sitter mer i utseendet.

Jag känner igen en ladyman direkt när jag ser en.

Men vi som inte är bögar har nog svårt för "tjejer" som har manliga drag.

BTT
Min granne är l*dyboy, svinsnygg fullopererad.
Men hade inte velat ligga med hen men snygg ja.

En del katoyer är mycket snygga roliga och trevliga:D.
48896814_2792261690799120_5945435722189111296_n.jpg

49185119_2792261294132493_6097025420375359488_n.jpg

Inte ens frugan såg att hen var l*dyboy i början, hon fråga när dom skulle ha barn efter blicken hon fick förstod hon och kom hem skrattandes och skämdes.
Oooh my budda she is man and I ask when she get baby.

Har påbörjat en djärv planeringen med äldste sonen och hans familj. Vi ska åka till västkusten och Göteborg. På vägen vill sonhustrun stanna i Lidköping och titta på Läckö slott. I Göteborg ska sonhustrun träffa en väninna.

Jag har inte besökt västkusten på länge. Bodde en gång en vecka på f d postens semesterhem Dynekilen. Det var perfekt med massor att göra för barnen. Har längtat tillbaka till Västsverige många gånger men det har inte blivit av.

Sonen återkommer med sin planering i morgon.

Har påbörjat en djärv planeringen med äldste sonen och hans familj. Vi ska åka till västkusten och Göteborg. På vägen vill sonhustrun stanna i Lidköping och titta på Läckö slott. I Göteborg ska sonhustrun träffa en väninna.

Jag har inte besökt västkusten på länge. Bodde en gång en vecka på f d postens semesterhem Dynekilen. Det var perfekt med massor att göra för barnen. Har längtat tillbaka till Västsverige många gånger men det har inte blivit av.

Sonen återkommer med sin planering i morgon.
Hej

Välkommen till framsidan. :)

Mvh isan lover

Gillar du vandra rekomenderar jag att åka till Bohusmalmön och ta sotenleden där sen avsluta vid en av restaurangerna i hamnen.
Du gillar ju historia och den ön har mycket historia.
Tack för tipset. Av praktiska skäl misstänker jag att det inte blir så mycket vandring. Har med ett barnbarn som är ett år. Får antagligen ta det vid något annat tillfälle. Funderar på fästningen och jagaren Småland om det är möjligt.

Sonen ska återkomma med sin planering i morgon. Han har jobbat hela helgen därför att hans företag har lämnat in ett anbud.

Liknande trådar

A
Svar
20
Visningar
2 K
R
B
Svar
0
Visningar
622