Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad tror ni om fortsättningen av VM? Ny omröstning!
Det är roligt vilket medgångs folk vi är i Sverige. Sverige torskar första matchen mot Norge oj oj detta kommer bli ett fiasko tar vi oss till kvarten ens? Nu är vi i final och är världens bästa lag. Tänkte på blaskan man läser i tidningarna.
Det är roligt vilket medgångs folk vi är i Sverige. Sverige torskar första matchen mot Norge oj oj detta kommer bli ett fiasko tar vi oss till kvarten ens? Nu är vi i final och är världens bästa lag. Tänkte på blaskan man läser i tidningarna.
Omröstningen visar detta mycket tydligt. Efter vinst i semin ökade antal röster på att Sverige vinner allt från 1 till 5..
Jag vet vem som la den första rösten.. ;D
Ikväll kommer de finska lejonen att förpassas till skogarna runt Rovaniemi och där kan dom slå sig samman med de andra tomtegubbarna som redan finns där.
Nej jag har inte röstat Varken innan eller efter. förlåt!
Jag stör mig år efter år på att såfort några nhl-proffs tackar nej då tror alla att sverige har ett skit lag. Jag tror vi skulle ta oss till semifinal ganska lätt med bara Elitseriespelare och några khl-proffs.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.