Vad tror ni om fortsättningen av VM? Ny omröstning!

Vad tror ni om fortsättningen nu då

• Tyskland vinner kvarten

Röster: 0 0.0%
  • Torsk i semifinalen

Röster: 3 42.9%
  • Torsk i finalen

Röster: 1 14.3%
  • Stort jubel, dom vinner såklart

Röster: 3 42.9%

• Totala väljare
    7

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Helt fantastiskt det trodde jag aldrig, såg ej matchen HEJA SWEDEN

"ledarn " sa:
Ha, ha, ha...... Jag var en av dom....... ;D ;D

Tänkte jag skulle spara rösten till efter finalen, men jag kunde inte hålla mig :laugh: :laugh:

Och nu har du fått sällskap av ännu en "på staketet uppflugen" person :laugh: :laugh:

Inte trodde jag att det skulle bli Tre Kronor mot dom finska lejonen i final. Där ser man hur oberäknelig hockey kan vara. HÄRLIGT!!! :laugh:

Det är roligt vilket medgångs folk vi är i Sverige. Sverige torskar första matchen mot Norge oj oj detta kommer bli ett fiasko tar vi oss till kvarten ens? Nu är vi i final och är världens bästa lag. Tänkte på blaskan man läser i tidningarna.

Sverige vinner med 4-2 sista målet i öppen kasse.

"zetterberg_88 " sa:
Det är roligt vilket medgångs folk vi är i Sverige. Sverige torskar första matchen mot Norge oj oj detta kommer bli ett fiasko tar vi oss till kvarten ens? Nu är vi i final och är världens bästa lag. Tänkte på blaskan man läser i tidningarna.

Omröstningen visar detta mycket tydligt. Efter vinst i semin ökade antal röster på att Sverige vinner allt från 1 till 5..
Jag vet vem som la den första rösten.. ;D

Jag tror alltid på guld till Sverige. Tur vi inte fick mer nhl-stjärnor då hade vi redan åkt ut.

Ikväll kommer de finska lejonen att förpassas till skogarna runt Rovaniemi och där kan dom slå sig samman med de andra tomtegubbarna som redan finns där. :)

Sverige vinner med 6-3! :nod:

"zetterberg_88 " sa:
Jag tror alltid på guld till Sverige. Tur vi inte fick mer nhl-stjärnor då hade vi redan åkt ut.

Men röstade inte innan efter semin? :reta:

Under förutsättning att du har röstat alls då...

Nej jag har inte röstat :) Varken innan eller efter. förlåt!

Jag stör mig år efter år på att såfort några nhl-proffs tackar nej då tror alla att sverige har ett skit lag. Jag tror vi skulle ta oss till semifinal ganska lätt med bara Elitseriespelare och några khl-proffs.

"zetterberg_88 " sa:

Välkommen tillbaka! Var har du hållit hus?

Tack, jag har fullt upp på arbetet och har inte varit hemma så mycket.

Jag mår redan dåligt.
Sverige-Finland i final är en sak som jag inte klarar av rent psykiskt.
En gång har det gått dåligt och det räcker.

Hoppas att Sverige tar hem det. Annars kommer jag att må dåligt i flera månader.

andrej jag håller med dig har haft ont i magen för matchen hela dagen... se om man måste sjukskriva sig imorn

Nu är det strax dax. Nerverna på helspänn, adrenalinet pumpar i kroppen. :eek:

Hoppas nu bara att man kan se det på TV, annars får det bli radioreferatet. ::)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

L
Svar
4
Visningar
2 K
litto-58
L

Tillbaka
Topp