OMRÖSTNING: Bästa Flygbolag?

Bästa flygbolag? 3 röstningar/person

• Austrian airlines

Röster: 2 10.5%
  • Singapore airlines

• FinnAir

• KLM

• SAS

• AeroSvit

Röster: 0 0.0%
  • Turkish Air Lines

• Quatar air

• Air china

Röster: 0 0.0%
  • Thai Air

Röster: 18 94.7%

• Totala väljare
    19
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Finnair
Äventyr i Asien – specialerbjudanden från 4 290 SEK

Ta vara på våra specialerbjudanden till två av Asiens främsta destinationer och gör dig redo för ett oförglömligt äventyr – besök den förbjudna staden och Sommarpalatset i Kinas majestätiska huvudstad Peking, eller njut av gatumyllret och shoppa loss i spännande Singapore.

Priser från endast 4 290 SEK, så boka biljetter idag och flyg till Asien med stil!

Flygerbjudanden från Göteborg, Norrköping och Stockholm

Destination Flyg från
Peking 4 290 SEK BOKA NU
Singapore 5 890 SEK BOKA NU

"PATCHAREE " sa:
Finnair
Äventyr i Asien – specialerbjudanden från 4 290 SEK

Ta vara på våra specialerbjudanden till två av Asiens främsta destinationer och gör dig redo för ett oförglömligt äventyr – besök den förbjudna staden och Sommarpalatset i Kinas majestätiska huvudstad Peking, eller njut av gatumyllret och shoppa loss i spännande Singapore.

Priser från endast 4 290 SEK, så boka biljetter idag och flyg till Asien med stil!

Flygerbjudanden från Göteborg, Norrköping och Stockholm

Destination Flyg från
Peking 4 290 SEK BOKA NU
Singapore 5 890 SEK BOKA NU
Vill inte till Peking eller Singapore :)

Inte jag heller, för min sista resa var med China Air ARl PEK BKK så aldrig mera Peking.

Frågar igen!!!!!
Hej alla globetrotters
Nu har jag läst och läst men blir inget klokare
Jag kollar på Qatar Airways och deras flyg till Bangkok, vet att dom mellanlandar i Doha, men hur länge ska man gå och skrota där,
Skiljer det på ner resan och hemresan och byter man plan eller tankar dom bara upp?
Nu tar dom 5345:-

Jag har inte åkt med dom själv, men vet en som gjorde det förra året, han sa att det var bara ca 2-3 timmar på den flygningen han gjorde.
Gratis wifi.

Jag såg frågan från början nu. Jag är nästan helt säker på att du måste byta plan i Doha till något annat än det som går från Arlanda.

"Kycklingen " sa:
Jag såg frågan från början nu. Jag är nästan helt säker på att du måste byta plan i Doha till något annat än det som går från Arlanda.
Jaha tror du, då kan man ge sej fan på att väskorna försvinner ;)

Man byter plan i Doha.
Väntetiden varierar från ca 2 timmar till "skitlänge" beroende på vilken biljett du bokar (och vilket pris du betalar).

"zMacen " sa:
Man byter plan i Doha.
Väntetiden varierar från ca 2 timmar till "skitlänge" beroende på vilken biljett du bokar (och vilket pris du betalar).
Kunde ge mej på det för priserna varierar från 5400:- till nästan 7000:-.
Men man får väl kolla noga innan man köper.

Jag betalade 6 700 kr/biljett med kortaste stoppen, 2 timmar på utvägen och 1,40 på hemvägen.
Samma biljett kostar nu 7 500 kr. Åker 31 januari.

"zMacen " sa:
Jag betalade 6 700 kr/biljett med kortaste stoppen, 2 timmar på utvägen och 1,40 på hemvägen.
Samma biljett kostar nu 7 500 kr. Åker 31 januari.
Hmmm, Det var inte billigt men dom har ju väldigt bra plan, ja vi får se när vi sticker ner, kan ju bli när som efter nyår.
Men bra då vet ja lite mer tack till er båda :wai:

Hejsan
I februari åkte jag för första gången med Turkish Air och blev klart överraskad med hur smidigt det var. Åkte från Köpenhamn och bara kortare väntan i Istanbul på en 2-3 timmar. Men denna gång var jag lite sent ute med att åka med dom igen så det hade inneburit lång väntan plus att man kommer till Köpenhamn 23:45 och dåliga möjligheter med tågen. Mycket bra med 30 kg som man kunde ha, mer bolag som har det? Fick förra veckan bokat för mig och tjejen med Qatar (21/2) och vad jag har läst så är dom toppen. De billigare biljetterna med stopp i Doha är med väldigt långa stopp, åtminstone ena vägen. Jag fann ok pris för 6080 med kort stopp men kunde kommit ner någon tusenlapp om man ville stannat där längre.
Mvh
Janptr

"Rolf " sa:
Håller också med men visst är planen lite omoderna. Hoppas att dom sätter in nyare plan från Arlanda eller renoverar dom som fortfarande ska vara i trafik.

Thai håller på att bygga om sina 12 nyaste B747-400.
De som flyger på Arlanda och Kastrup kommer att byggas om sist.

Då de är nyast i B747-400 flottan.
1998-2003 6 st. 13 - 8 år.
Det är redan 2-3 plan klara.
I mellan gruppen, dom flyger på Frankfurt.
Vid ombyggnad installeras "speldosor" och 10" skärm

De 6 äldsta ska säljas när de 6 nya A380-800 är i trafik.
Dom kommer endast i undantag hit.

Hälsar pigge01

Qatar Airways är överlägset bäst av de jag flugit med hittills. Thai och Air China är de andra.
Allt var bra och QA förtjänar sin 5-stjärneranking.
Rolf: Vi har för 2012 beställt med QA igen. 5368:- / person. Åker den 15:e februari. Vi har en väntetid på 2,10 ner och 1,40 hem, nästan samma som i år. Man byter plan och väskorna kommer inte bort. ;-)
Finns duglig WiFi att roa sig med medan man väntar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

R
Svar
37
Visningar
4 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp