Vad tror ni om fortsättningen av VM? Ny omröstning!

Vad tror ni om fortsättningen nu då

• Tyskland vinner kvarten

Röster: 0 0.0%
  • Torsk i semifinalen

Röster: 3 42.9%
  • Torsk i finalen

Röster: 1 14.3%
  • Stort jubel, dom vinner såklart

Röster: 3 42.9%

• Totala väljare
    7

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är det försent att ändra sig? ? För jag tror finland vinner finalen 8) 8)

Vad vann jag?

"andrejsdenruskige " sa:
Det är klart, ställer man upp med samma lag som man hade i J-VM så går det inte bättre

Vad konstigt... I går (innan matchen) var det Sverige världsmästare och hade det bästa laget..
Som vanligt kan tilläggas.

Lite skillnad på förväntningar kanske?
Norge kommer 6a och är jättenöjda, Sverige kommer 2a och det katastrof och landssorg...

"Per Olav " sa:
Vad konstigt... I går (innan matchen) var det Sverige världsmästare och hade det bästa laget..
Som vanligt kan tilläggas.

Lite skillnad på förväntningar kanske?
Norge kommer 6a och är jättenöjda, Sverige kommer 2a och det katastrof och landssorg...

Det är inte det saken gäller PO. Katastrofen är att förlora på det sättet till finnarna, det svider pga den urgamla hatkärleken till dom. Finnarna hade garanterat känt likadant om dom hade torskat. :'(

"Berralund " sa:
Det är inte det saken gäller PO. Katastrofen är att förlora på det sättet till finnarna, det svider pga den urgamla hatkärleken till dom. Finnarna hade garanterat känt likadant om dom hade torskat. :'(

Aha.. Så det viktiga är inte att vinna men att slå Finnarna? 8)

Tre kronor är nog nöjd med silver om ett par dagar. Allt kul att ta medalj i ett VM oavsett vilken. Visst första dagarna svider det. Men det ändrar sig med tidne och man uppskattar silvret man tog. Tyvärr tappade Tre kronor allt efter 3-1 målet. Det som kändes så bra efter andra perioden. Måste ändå säga att det var ett bra VM för Tre kronors del..

"zetterberg_88 " sa:
Tre kronor är nog nöjd med silver om ett par dagar. Allt kul att ta medalj i ett VM oavsett vilken. Visst första dagarna svider det. Men det ändrar sig med tidne och man uppskattar silvret man tog. Tyvärr tappade Tre kronor allt efter 3-1 målet. Det som kändes så bra efter andra perioden. Måste ändå säga att det var ett bra VM för Tre kronors del..

Det är precis vad jag tror med, när besvikelsen lagt sig så inser man att en 2a plats i ett VM faktisk är en bragd..

"legolas " sa:
Det där snacket köper inte jag alls. Det är amerikanskt struntprat. OK att man iklart satsar stenhårt på att vinna innan och under matchen. Men efteråt så är det dags att bli en man, och ta det för vad det är. Det är helt OK att bli 2.a i världen, mycket bra t.om.

Att slå ett gäng finnar vars enda uppgift här i livet alltsedan kolonialtiden är att knäcka svenskar det är svårt. ja det är stundtals helt omöjligt att komma till tals med dessa finnar som synes gå på "LSD" eller nåt liknande.

Jag beundrar finnarna som kan finna denna urkraft i kroppen, och mentalt att inte "fatta" att de är ett sämre lag. De skiter i allt och bara kämpar på. De är helt enkelt ett härligt lag vilket många andra nationer borde ta efterl.l..

MEN DET ÄR FINNAR OCH HOCKEY!!!! :( :'(

Som finne kan jag bara njuta och sæga:Vm guld 2011 !,,,,,Kippis

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

L
Svar
4
Visningar
2 K
litto-58
L