Mackes , vad lever du i för slags verklighet. Idag kvoteras folk in i Polisen , folk med endast en gymnasieutbildning , ingen annan erfarenhet än att de till.ex talar Arabiska , detta kan du läsa i dagspressen i förrgår . Sen har vi Migrationsverket , där har det uppdagats att Miggor som anställts på samma lösa PK grunder som vissa civilanställda inom polisen har sålt PUT till en helv massa invandrare , tycker du verkligen att det verkar farligare nu än förr att försöka muta en "Svensk" Polis , förr hade jag en stor vördnad för dem , jag har många vänner inom yrket i Sverige , det går nu snabbt utför ,, man sänker kraven på Polishögskolan ,endast av den anledningen att de som kommer från andra nationer skall kunna slå sig in utan för hårda krav ,, fortfarande hårda krav men i framtiden kommer vi att få se Poliser som står med utsträck hand , precis som i Somalieland mfl land ... Så glöm detta , Inte många länder du inte kan muta en Polis , Sverige är KANSKE ännu ett av dem , men inte länge till är jag rädd ..
Kanske är det så Att Presidenten försöker få bort korruptionen , men det kommer ALDRIG att lyckas , anledningen är att det ligger djupt rotat i deras kultur (tyvärr) att sko sig på alla möjliga tänkbara sätt , ett fåtal jag känner här nere , civila och Statligt anställda tackar nej till extraslantar .. Så detta är vad vi går mot i Sverige , med stormsteg i och med att den gamla Svenska ärligheten samt övriga värderingarna kommer att urholkas alltmer ,, men det är ju samhällets avskum (vänsterfolket) som vill ha de så kallade "Nya värderingarna" ,Så håll till godo , om tjugo år när detta kommer att visa sig i all sin kraft så är det nog om inte förr dags för mig att dra på sig träfracken.