Vilka medlemmar bor i Pattaya?

Tjejerna blir betydligt attraktivare efter några groggar.
För att inte tala om "stängningsdags"!
untitled2.jpg

Ps

En eäldigt interasant tr¨d, tro inte att jag inmundigat något med %, det är tangenterna som flyttar på sig, och vidare så är jag väldigt glömsk, %? låt oss nu försöka analysera denna tråd, Broder Tuk Tuk, är en person som gör reklam för scammers, Tuk Tuk-förare har generellt sett en del av sitt levebröd från att scamma kunderna, Brodern startar tråden med, med frågan, vilka bor i Pattaya, skulle vara trevligt att veta, varför skulle detta vara trevligt att veta? jag vet att PanPan bor i Pattaya, smyger Du och stalkar PanPan? här skulle jag kunna gå till inlägg nummer 2, och fortsätta att analysera, men avstår och konstaterar, att ännu har ingen talat om att dom bor i Pattaya, kan detta bero på att ingen vill ha kontakt med dig?
och då måste man fråga sig varför ingen vill ha kontakt, en skribent har tydligt talat om att Du är inte välkommen, jag stannar här, annars så skulle texten bli så lång, och jag missar min sömn... ha det gott Brodern, och lycka till på ditt jaktstråt.

En eäldigt interasant tr¨d, tro inte att jag inmundigat något med %, det är tangenterna som flyttar på sig, och vidare så är jag väldigt glömsk, %? låt oss nu försöka analysera denna tråd, Broder Tuk Tuk, är en person som gör reklam för scammers, Tuk Tuk-förare har generellt sett en del av sitt levebröd från att scamma kunderna, Brodern startar tråden med, med frågan, vilka bor i Pattaya, skulle vara trevligt att veta, varför skulle detta vara trevligt att veta? jag vet att PanPan bor i Pattaya, smyger Du och stalkar PanPan? här skulle jag kunna gå till inlägg nummer 2, och fortsätta att analysera, men avstår och konstaterar, att ännu har ingen talat om att dom bor i Pattaya, kan detta bero på att ingen vill ha kontakt med dig?
och då måste man fråga sig varför ingen vill ha kontakt, en skribent har tydligt talat om att Du är inte välkommen, jag stannar här, annars så skulle texten bli så lång, och jag missar min sömn... ha det gott Brodern, och lycka till på ditt jaktstråt.
Den analysen var väldigt ynklig. Att panpan bor i Pattaya har knappast undgått någon och det är absolut inte säkert att särskilt många på forumet bor permanent i just Pattaya. Att en skribent, Gotland berättar att jag inte är välkommen bevisar inget. Så bättre kan du.
BTT

Senast redigerad av en moderator:
Jag vet att panpan bor i Pattaya men i övrigt vilka medlemmar bor mer permanent i staden?

Kunde ju vara trevligt att veta om man nu ska flytta dit om ett tag.

BTT
För några år sedan skulle du ju flytta till Udon och sökte medlemsskap till Udon forumet med ditt rätta namn, några som vet vem du är varnade admin för insläpp och det tog inte lång tid innan det gamla vanliga BTT tugget om var finns de bästa barerna och de yngsta tjejerna började,,, och så var det medlemsskapet raderat

Tror många är så känsliga för BTT skriverier för dom känner igen sig och där dom träffade sin fru och dom vill inte bli påminda om det......
Ja jag förstår inte varför det är så känslig, många kvinnor i byn har varit nere en sväng å försökt hitta lyckan, helt vanliga kvinnor å hur många har hittat sin livskamrat på krogen i Sverige (nu kanske mera vanligt på nätet)

För några år sedan skulle du ju flytta till Udon och sökte medlemsskap till Udon forumet med ditt rätta namn, några som vet vem du är varnade admin för insläpp och det tog inte lång tid innan det gamla vanliga BTT tugget om var finns de bästa barerna och de yngsta tjejerna började,,, och så var det medlemsskapet raderat

Jag tror att han mest söker uppmärksamhet.
Det blir ju aldrig något utav hans planer.

inte fel att drömma, jag har flera

Absolut ska man drömma och det gör även jag.
Men jag ställer inga frågor om någon vet vad det kostar att bygga en skyskrapa i Bangkok med helikopterplatta och infinity pool i Bangkok och låtsas vara seriös.

Fast i dessa fall så är det ju som att fråga vad det skulle kosta att montera parkettgolvet i vardagsrummet på 27:e våningen.

Detaljerna tas först och blir parkettgolv eller Wi-Fi dyrare än planerat så är det ju ytterst avgörande om det blir något.

Ja jag förstår inte varför det är så känslig, många kvinnor i byn har varit nere en sväng å försökt hitta lyckan, helt vanliga kvinnor å hur många har hittat sin livskamrat på krogen i Sverige (nu kanske mera vanligt på nätet)
Jag vet ett flertal som träffat sina hustrur i Pattaya eller Patong med flera platser, även på nätet har en god vän träffat sin mycket trevliga hustru från Udon, så håller med dig , varför så känsligt

Liknande trådar

A
Svar
7
Visningar
2 K
A
A
Svar
3
Visningar
2 K