Vilka medlemmar bor i Pattaya?

Ja dä va tider dä när alla skulle vara sams å fred på jorden
Perestrojka i Ryssland å fredsrörelser fanns
Visst fanns det krig å elände men då kändes det som att världen/jorden åtminstone var på rätt väg, nu känns det som vi närmar oss ättestupan, å nazzarna tar över i många länder
Stackars ungdomar som växer upp nu
Tror minne är kort.
Vietnamkrig, Koreakrig, Kubakris, Afganistan, Pragvåren, kalla kriget, vänsterterrorism, rasism och raskravvaler i USA, kalla kriget, Iran Sydafrika apartheid.
Idag är det ett krig mellan 2 länder och friare och öppnare värld.

Jag vet att panpan bor i Pattaya men i övrigt vilka medlemmar bor mer permanent i staden?

Kunde ju vara trevligt att veta om man nu ska flytta dit om ett tag.

BTT
Jag skulle också kunna tänka mig att flytta dit om ett tag. Är tillsammans med en thai tjej och jag längtar till värmen och trevliga Thailand. Jag har varit i Pattaya några gånger genom åren, jag gillar närheten till havet och någotsånär stor stad. Får nog bli att hyra ett hus med pool några månader och prova på lite först…var är bäst…Pattaya?…Jomtien?

Jag skulle också kunna tänka mig att flytta dit om ett tag. Är tillsammans med en thai tjej och jag längtar till värmen och trevliga Thailand. Jag har varit i Pattaya några gånger genom åren, jag gillar närheten till havet och någotsånär stor stad. Får nog bli att hyra ett hus med pool några månader och prova på lite först…var är bäst…Pattaya?…Jomtien?

Vill man komma ganska nära nattlivet i centrala Pattaya och ändå bo i ett lugnt område så kan ju Wongamat beach rekommenderas.

Tar ca 5 minuter med songthaew till walking street. En polare hyrde ett hus ca 100 meter från Sky Beach Condo och det enda som hördes på nätterna var hundskall.

BTT

Personligen skulle jag inte vilja köpa eller hyra varken i Pattis eller Jomtien. Andra sidan av Sukhumwit, det som kallas "Darkside" passar mig. Lugnt, vettiga priser, samt massor av restauranger samt affärer, nära ner till skiten i centrum om man så vill. 15 min med lilla hojen, längst uppifrån änden på soi Muslim

Vill man komma ganska nära nattlivet i centrala Pattaya och ändå bo i ett lugnt område så kan ju Wongamat beach rekommenderas.

Tar ca 5 minuter med songthaew till walking street. En polare hyrde ett hus ca 100 meter från Sky Beach Condo och det enda som hördes på nätterna var hundskall.

BTT
Du refererar till hur Pattis såg ut för ett sekel sedan, snälla Broder, åk ner igen stanna några veckor, sedan kan du referera till hur det ser ut, det funkar ju inte idag då Pattis ändras från månad till månad,

Du refererar till hur Pattis såg ut för ett sekel sedan, snälla Broder, åk ner igen stanna några veckor, sedan kan du referera till hur det ser ut, det funkar ju inte idag då Pattis ändras från månad till månad,

Var i området för 6 år sedan och då såg det mesta likadant ut som 2002. Naklua 18 alley en bit från SkyBeach condo bodde min polare och dom husen finns fortfarande kvar.

Var i området för 6 år sedan och då såg det mesta likadant ut som 2002. Naklua 18 alley en bit från SkyBeach condo bodde min polare och dom husen finns fortfarande kvar.

Nu har du rört till det igen, är väl inte konstigt att folk är tveksamma till dina thailandresor :rolleyes:

Fanns 2015 med när jag var nere sist.

Hamnade bredvid en överförfriskad skotte som livligt berättade om sina eskapader på olika bargator.

Liknande trådar

A
Svar
7
Visningar
2 K
A
A
Svar
3
Visningar
2 K