Dagens bild

Ingen trängsel.

0DB0BF2F-436D-455E-9DC4-1842099765A0.jpeg
Får man gå ner på stranden nu?
Åker ju hem imorrn så inte upplevt restriktionerna än.

Med de bilder som publicerats, om än mycket vackra i sig. Känner jag mig oerhört glad att jag inte är där i verkligheten. Jag minns fortfarande kylan och kläderna man måste ha på sig.
Skönt bara se dem på bild idag och visa mina grannar som avskräckande exempel..
Grannarna gillar bilderna, men blir lite vita om nosen när jag berättar vilka temperaturer det handlar om ;)

Dagens bild tagen från gamla findusfabriken nu mera musselfabrik, in mot Ellös
20210201_142639.jpg
Findus flyttar all verksamhet till östeuropa om jag inte minns fel, sparkar alla svenskar, men vill idag sälja sitt foder till oss svenskar... Nja jag har sen länge bojkottat att köpa Findus produkter och även Göteborgs kex som även de flyttat jobben till östeuropa...
"Göteborgs Kex bageri har funnits på samma plats, intill strandkanten av Nordre älv i Kungälv, ända sedan 1888. Och där kommer den att ligga kvar i fyra år till. 2022 flyttar produktionen till Lettland, och till en ny fabrik som ska byggas utanför huvudstaden Riga."

Findus flyttar all verksamhet till östeuropa om jag inte minns fel, sparkar alla svenskar, men vill idag sälja sitt foder till oss svenskar... Nja jag har sen länge bojkottat att köpa Findus produkter och även Göteborgs kex som även de flyttat jobben till östeuropa...
"Göteborgs Kex bageri har funnits på samma plats, intill strandkanten av Nordre älv i Kungälv, ända sedan 1888. Och där kommer den att ligga kvar i fyra år till. 2022 flyttar produktionen till Lettland, och till en ny fabrik som ska byggas utanför huvudstaden Riga."
Ja det kommer bli ett hårt slag för Kungälvs kommun:(
Vet att kommunen har erbjudit mark gratis för att få behålla arbetstillfällena på Göteborgs kex.
Men massa svepskäl till flytten, alla är väl medvetna varför....

Ja det kommer bli ett hårt slag för Kungälvs kommun:(
Vet att kommunen har erbjudit mark gratis för att få behålla arbetstillfällena på Göteborgs kex.
Men massa svepskäl till flytten, alla är väl medvetna varför....
Japp, svetsarn och hans vapendragare Sjöstedt och den gröna Duon har sett till att kostnaderna är för höga i Sverige för att driva fabrik.

Men visst ska vi försörja hela tredje världen så måste det in lite skatt!

Tänk på det när ni röstar nästa gång.

Japp, svetsarn och hans vapendragare Sjöstedt och den gröna Duon har sett till att kostnaderna är för höga i Sverige för att driva fabrik.

Men visst ska vi försörja hela tredje världen så måste det in lite skatt!

Tänk på det när ni röstar nästa gång.
Fjärde statsmakten menar du väl...se på Marcus Allard och ett cromat äpple i Örebro, hahaha

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
20 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar