Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hoppas det inte kommer påverka condo transfern både jag, frugan och äldste sonen har sett fram emot lite häng där, yngste är inte i det förståelsestadiet.
En bil med rejält snölager på taket,precis då jag fotade kom ägaren & hans polare för att köra iväg. Det här var utanför en lokal pizzeria & grabbarna var några anställda därifrån. Hoppas ej dom behöver panikbromsa.
En bil med rejält snölager på taket,precis då jag fotade kom ägaren & hans polare för att köra iväg. Det här var utanför en lokal pizzeria & grabbarna var några anställda därifrån. Hoppas ej dom behöver panikbromsa.
Med de bilder som publicerats, om än mycket vackra i sig. Känner jag mig oerhört glad att jag inte är där i verkligheten. Jag minns fortfarande kylan och kläderna man måste ha på sig.
Skönt bara se dem på bild idag och visa mina grannar som avskräckande exempel..
Grannarna gillar bilderna, men blir lite vita om nosen när jag berättar vilka temperaturer det handlar om
Findus flyttar all verksamhet till östeuropa om jag inte minns fel, sparkar alla svenskar, men vill idag sälja sitt foder till oss svenskar... Nja jag har sen länge bojkottat att köpa Findus produkter och även Göteborgs kex som även de flyttat jobben till östeuropa...
"Göteborgs Kex bageri har funnits på samma plats, intill strandkanten av Nordre älv i Kungälv, ända sedan 1888. Och där kommer den att ligga kvar i fyra år till. 2022 flyttar produktionen till Lettland, och till en ny fabrik som ska byggas utanför huvudstaden Riga."
Findus flyttar all verksamhet till östeuropa om jag inte minns fel, sparkar alla svenskar, men vill idag sälja sitt foder till oss svenskar... Nja jag har sen länge bojkottat att köpa Findus produkter och även Göteborgs kex som även de flyttat jobben till östeuropa...
"Göteborgs Kex bageri har funnits på samma plats, intill strandkanten av Nordre älv i Kungälv, ända sedan 1888. Och där kommer den att ligga kvar i fyra år till. 2022 flyttar produktionen till Lettland, och till en ny fabrik som ska byggas utanför huvudstaden Riga."
Ja det kommer bli ett hårt slag för Kungälvs kommun
Vet att kommunen har erbjudit mark gratis för att få behålla arbetstillfällena på Göteborgs kex.
Men massa svepskäl till flytten, alla är väl medvetna varför....
Satt i soffan och följde skidåkningen,då det helt plötsligt började en kamp på liv och död precis utanför vardagsrummet.
En duvhök som slog en kråka,där höken segrade & fick ett mål mat.
Vet att kommunen har erbjudit mark gratis för att få behålla arbetstillfällena på Göteborgs kex.
Här ser ni en bild hur Kirunavaara ser ut precis nu klockan 23,20 fotat från Hotel Scandic Ferrum. Röken som syns över berget kommer från LKAB olika pellets verk.
Ha en bra kväll!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.