Bild av visum

 

Barb

Nykomling
Hej på er alla!
Min flickvän har sökt 3 månaders visum för att besöka mig men gick inte till vfs som jag föreslog och det talas mycket om bluff företag. Därför undrar jag om någon har en bild av ett godkänt visum att publicera här?
Jag tackar på förhand för eventuella svar.
Hälsning Barba.
 
Ansökan ska gå via VFS men många låter agenter göra jobbet åt den sökande mot ersättning.

Det finns falska visum som klistras in i passen, men dom är väldigt noga på flygplatsen vid gaten,
sist vi åkte med Thai i juni, kollades själva visumet med förstoringsglas och UV ljus innan dom fick borda planet.
Samtliga med Schengenvisum granskades.

Står du som inbjudare eller söker hon själv?
Hur som helst kommer hon inte i från intervjuv och fingeravtryck hos VFS, det kan inget företag göra.
 
Så här ser ett Schengenvisum ut.

20190512_175107.jpg
 
Tackar så mycket för svar och bild.
Jag står som inbjudare och köper biljetter
så jag vill ju inte att det tar stopp i kontrollen och biljetterna blir värdelösa.
 
Tackar så mycket för svar och bild.
Jag står som inbjudare och köper biljetter
så jag vill ju inte att det tar stopp i kontrollen och biljetterna blir värdelösa.
Det som ofta stoppar ett visum är att relationen är för färsk eller inte har tillräcklig tid tillsammans samt att flickvännen inte har tillräckligt anknytning till Thailand och riskerar att inte återvända.
Det gäller att ha ett jobb att återvända till, stark bindning till en familj, eller äga hus mm.
En arbetslös tjej utan barn och eget hus nekas ofta.

Lycka till och du behöver inte köpa biljetten i förväg men en bokning på en resebyrå som kan avbokas kan behövas innan beslut tas.
 
 

Liknande trådar

G
Svar
4
Visningar
2 K
Gazton
G
A
Svar
2
Visningar
1 K
G
T
Svar
1
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
 
Tillbaka
Topp