Dagens bild

Grisarna har haft torsdagsmarknad i Ban Pha Thai, en by jag passerar på väg till poolen.
20230428_065323.jpg
Att de har så J-vla svårt att städa och plocka upp efter sig !
S-tans :poop: högar.

@JBK.Ltd.

Thailändare är ju inte speciellt renliga av sig om det inte gäller att duscha byta kläder och fotsulestädning flera gånger om dan.

Hur j-vla svårt kan det vara att ha en enkel typ av tunna med en passande soppåse vid sidan om eller bakom säljståndet, sen ta med sig tunnan med soppåsen och göra sig av med påsen vid den närmsta första sopcontainer, @stef@n.

Thaihjärnor går på högvarv när de suger i sig droger och annat sk-t, men kan f--n i mig inte sträcka sina tankar längre än vad näsan är lång, det är något som gör mig irriterad och som du beskriver duscha, byta kläder och annat som görs tio gånger om dan...

@JBK.Ltd.

Hur j-vla svårt kan det vara att ha en enkel typ av tunna med en passande soppåse vid sidan om eller bakom säljståndet, sen ta med sig tunnan med soppåsen och göra sig av med påsen vid den närmsta första sopcontainer, @stef@n.

Thaihjärnor går på högvarv när de suger i sig droger och annat sk-t, men kan f--n i mig inte sträcka sina tankar längre än vad näsan är lång, det är något som gör mig irriterad och som du beskriver duscha, byta kläder och annat som görs tio gånger om dan...

@JBK.Ltd.
Det är väl därför många opererar näsan :)

Skolskjuts på landsbygden.

6-8 barn per gång.

20230504_110758.jpg
20230504_110750.jpg

Och här kommer 10,000kr frågan :

Vem av alla passagerare sitter säkrast på detta fordon ??

Nu, startar vi dina trettio(30) sekunder!
Ta, ta ,ta ,ta, ta ,ta, ta, ta, ta, ta, ta, taaaa.

Används repet för att binda samman passagerarna??.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
20 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar