Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Än så länge bara bra
Men just här då räcker nog en vecka, blir det fler gånger så blir det nog inte all inklusive, även om det är smidigt
På fredag ska vi iallafall åka in till staden Rhodos
Men värmen är tuff, vi håller oss i skuggan mer eller mindre hela tiden.
Än så länge bara bra
Men just här då räcker nog en vecka, blir det fler gånger så blir det nog inte all inklusive, även om det är smidigt
På fredag ska vi iallafall åka in till staden Rhodos
Men värmen är tuff, vi håller oss i skuggan mer eller mindre hela tiden.
Ny vecka samma bana (Chang International Circuit) med denna gången på min Yamaha YZF-R1 och tillsammans med Yamaha Thailand Racing Team på deras trackday.
Jag har skickat efter lite kattmat, jag råkade beställa dubbelt mot vad jag hade tänkt. Men jag kan nog sälja någon kartong till mor som också har katt. Jag har en låda till som vi har börjat på.
Det är 80 påsar i varje kartong
Jag har skickat efter lite kattmat, jag råkade beställa dubbelt mot vad jag hade tänkt. Men jag kan nog sälja någon kartong till mor som också har katt. Jag har en låda till som vi har börjat på.
Det är 80 påsar i varje kartong
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.