Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Och 21-22 December dags för sista racet för säsongen, och då på Kaeang Krachan Circuit utanför Hua Hin. Efter detta blir det att åka på touring med touring hojen till norra Thailand i två veckor,
Hann tyvärr inte ta nån bild, vi har dj halt plus kommit 5 cm snö halt som f-n. Min fru ville kärra ved till bron, nä vänta
tills det sluta snöa, Helt plötsligt var hon ute och kom med kärret uppe på sparken, full med ved dom är duktiga thai
damerna på att hitta en lösning, otroliga
Hann tyvärr inte ta nån bild, vi har dj halt plus kommit 5 cm snö halt som f-n. Min fru ville kärra ved till bron, nä vänta
tills det sluta snöa, Helt plötsligt var hon ute och kom med kärret uppe på sparken, full med ved dom är duktiga thai
damerna på att hitta en lösning, otroliga
Kan vara svårt att förstå Boa, men han skrev "nä vänta tills det sluta snöa", alltså han ville vänta tills det hade slutat snöa men det ville inte frun så hon gick ut.
Kan vara svårt att förstå Boa, men han skrev "nä vänta tills det sluta snöa", alltså han ville vänta tills det hade slutat snöa men det ville inte frun så hon gick ut.
Helt rätt men inlägget var mera menat hur hon löste uppgiften med att det är halt, gär inte gå utan spark då lasta hon
skottkärran på sparken och lasta kärret full med ved, det tyckte jag var klurigt Sen blir nog inge snöslunga i kväll
snöar riktigt bra nu, går tidigt på sängen så jag fixar det i morn
Inge fel på den men har 2-300 m till stora vägen ,ok nu har en traktor tagit bort det men det ser inte bra
till i morgon, mera snö i natt och bara is under kallsnö det blir nog att kliva upp 05,00 och röja så vi tar oss ut
Nu 13 minus ute har tydligen eldat för lite ved så det blir mildare
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.