Dagens bild

Här har ni på CM en hälsning från frugans kompis :D

fu.jpg

f***.jpg

fuck2.jpg

IMGP0260.jpg

IMGP0242.jpg

"legolas " sa:
Frun härhemma sade kort och gott "Khwei", och sade att det var en fisk. jag tror nog att det ser ut som en typ slammkrypare av nåt slag. Vet inte om den lever i Taleeh (havet) eller på risfälten....

men jag måste säga att det ser ut som en trickbild när man kollar på den undre bilden av de två... det ser ju ut precis som toppen på snoppen....

Tack för infon. :wai:

Nu har väl planet äntligen lyft så vi slipper fler tykna bilder på gåsasås etc. Tusan vad man blir avundsjuk! ;)

Hej en liten uppdatering va på ikea träffa Anubaan där trevli kille me familj mat avd va en besvikelse......

Lego du ser mina funfas små men blommar så vackert :)

Sen när ja kom hem hade min familj blivit större som ni ser kanske ska ge en till hundälskaren Lego :)

Ha en bra dag nu alla 28 grader nu på morgonen

ImageUploadedByTapatalk1323307972.746195.jpg

ImageUploadedByTapatalk1323308043.630685.jpg

Hej hoppas resan gick bra. Prata nu med buskarna och var snäll mot dom så att dom växer utav bara f-n så att han bonden i norr får se. Jädrar vad söta dom är valparna, Lego behöver allt en kompis på sina cyckelturer så han inte förirrar sej bort bland risfälten.
Såg allt ok ut med hus och gräsmatta annars eller stod projekten uppradade redan vid grinden :D

"legolas " sa:
Lycka till nu med dina Funfas,,, hundfanskapen kan kvitta... ;)

Lego!

Visst ska du ha en vovve, liten gosig sak som gräver upp trädgården och äter allt den ser, både från soptunnan eller köksbordet eller sitter vid matbordet och tigger med söta ögon, rusar ut på gatan och skäller på allt som rör sig där.. ;D :D ;D

"Jo-Be " sa:
Lego!

Visst ska du ha en vovve, liten gosig sak som gräver upp trädgården och äter allt den ser, både från soptunnan eller köksbordet eller sitter vid matbordet och tigger med söta ögon, rusar ut på gatan och skäller på allt som rör sig där.. ;D :D ;D

Och pinkar på dina funfas! ;D ;D ;D

Kul det börjar ju se riktigt bra ut, hur mycket vågar du vattna med tanke på tillgången?
Det är väl inget skönt att vara på plats :) Ha en bra dag :D

Men om nån av foder värdarna :) vill kan dom göra en ny tråd åt mig o lägga bilderna där :) för o jobba genom ifånen e inte de lättaste

"glimten66 " sa:
O detta e ett nytt jobb för gubbarna

Som ni ser e ja för lat o lägga upp en dag bok:)
Hej
Vad är på väg att hända, en ny fondvägg eller? Man blir lite nyfiken på vad det ska bli, du har ju en förmåga att få till det jäkligt bra :thumbsup:

"Rolf " sa:
Hej
Vad är på väg att hända, en ny fondvägg eller? Man blir lite nyfiken på vad det ska bli, du har ju en förmåga att få till det jäkligt bra :thumbsup:

Nej inte riktigt ska lägga dom här skiffer liknande stenarna i hela hallen o så blir det en fond vägg där trappan till vårt sovrum e
Skickar lite bilder när dom eklara me detta :)

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
20 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar