Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Då var man ombord och jobbar fram till mitten av Juli, sen får man ha fira av sig "Haa siip Pii" ombord själv, kommer att ligga i Norrköping, så om det är någon CM:are som har vägarna förbi så är det bara att skicka ett PM.. ;D ;D
Undrar om Ooy och andra thais kan se det utan att dra i ögonen....
Jag ser inte ett skit men det kan ju bero på att min kommande äkta hälft är frånvarande
Märkligt när man läst det en gång så behövs inga konstigheter.
Jag tog av mej glasögonen, då såg jag vad det stod, har ett mystiskt syn fel som fixas med prismaslipade glas dvs. dubbelseende utan sprit
Märkligt när man läst det en gång så behövs inga konstigheter.
Jag tog av mej glasögonen, då såg jag vad det stod, har ett mystiskt syn fel som fixas med prismaslipade glas dvs. dubbelseende utan sprit
Nu är Sir One riktigt sugen på att stänga kontoret och kasta bort nyckeln.
Någon som är sugen på att köpa en bygg och VVS-firma?
När jag tittar på bifogad bild växer sig längtan till henne outhärdligt stark.
Hoppas kunna åka i januari.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.