Dagens bild

"Gazton " sa:
och så var det hångeldax igen ser jag ;)

Jag är emot allt sånt av ren princip. Men tror snart jag ska börja likadant. Men samtidigt tycker inte jag det är nåt att vara stolt eller glad för, man ska kämpa för att få beröm enligt mej. Inte bara få för att man gillar samma typ av saker, har samma intressen osv.

en goo kvälls bild på den fina ön

glimten66

Thailand dec 2010 239.jpg

"Kycklingen " sa:
Jag är emot allt sånt av ren princip. Men tror snart jag ska börja likadant. Men samtidigt tycker inte jag det är nåt att vara stolt eller glad för, man ska kämpa för att få beröm enligt mej. Inte bara få för att man gillar samma typ av saker, har samma intressen osv.
Hihi.... ;D Mitt jobb på CM är bara att Jävlas med er andra, jag har inget direkt kunnande eller vetande om någonting.
Mitt uppdrag här på CM består enbart med att se till att era liv förblir lika misserabla som det var meningen från början,.

"Gazton " sa:
Hihi.... ;D Mitt jobb på CM är bara att [¤#@@¤%]s med er andra, jag har inget direkt kunnande eller vetande om någonting.
Mitt uppdrag här på CM består enbart med att se till att era liv förblir lika misserabla som det var meningen från början,.

Tror jag inte, men du får gärna tro det själv. Jag/vi andra vet vad du kan och är kapabel till. Fortsätt i samma stil så blir allt lika bra som det redan är eller bättre. :)

Ledarn,

Jag anar att det är en Orange,

Jag brukar klippa ett par sådana tidigt på morgonen när jag är i Thailand , särskillt om man är lite bakis :)

3 sådana vid 7snåret på morrnen, sen är man kung igen :)

Glimtsson,
Hur lyckas du lägga in så stora bilder? Det lyckas aldrig jag med. Väldigt snygga bilder till er alla !

"Gazton " sa:
Glimtsson,
Hur lyckas du lägga in så stora bilder? Det lyckas aldrig jag med. Väldigt snygga bilder till er alla !

vet faktiskt inte ja har dom i Photobucket så ja tycker att dom borde vara mindre men nej nej

Jag köpte den till min man, när min svägerska från Thailand kom på sitt första sverigebesök. (förra året)
Meningen var att visa henne hur svenska tjejer har det som måste serva mannen hela tiden.
Min storebror blev skitglad och ville låna muggen, svägerskan blev skitförbannad och tyckte han kunde hämta påfyllning själv. :)

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
20 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar