Dagens bild

Bra frukost, inget gratis wifi, dyr öl 260B för en liten heineken, men gratis båttur kan man få och billigt för ett 5 stjärnigt hotell sprciellt om man bokar på nätet. Ja tyckte poolen såg lite tråkig ut. Men att checka in med sin tirak e ändå en härlig känsla.
Jag återvänder gärna dit eller till AETAS Lumphini som e också superfint till bra pris.

Dyr øl sant men gratis wifi har dom har jag før mig fick bara be om kod vid disken tror jag, har internet i mobilen så brukar inte tænka på det men tror farsan anvænde det + en kompis.
Gillade poolen ligga vid poolkanten och kolla ut øver floden och båt trafiken.
Men næra till 7/11 kan køpa øl dær, sitter inte i hotell baren och dricker ændå finns før många bra alternativ før att hæcka dær ;)
Farsan och hans tant gick ifrån hotellet till Sala Deng och dær tyckte dom det var bra nattliv, sen har man ju båten direkt till sky train var 15 minut, kan man åka till Nana och ta ett par øl.
Gillade det hotellet ær det lugnt i Bangkok nær jag kommer hem igen blir det kanske en weekend dær med tjejen, farsan, och farsan tant, dom kommer ner till Thailand om 2 veckor.

"krister " sa:
Dyr öl 260B för en liten heineken...

Dyr öl, ha!!
Den dyraste ölen jag någonsin druckit i LOS var när jag och kompis var nere i Krabi och ute på en ö i andaman sea 2004, den kostade 600Thb för en kapong(33cl) Hieneken(vilket är en dyngöl)blev mäkta imponerad av priset och tvungen att köpa en till bara för att släcka den förbaskade öltörsten...

(600*2(33cl))=1200Thb snacka dyr öl :thumbsdown:

:wai:

IMG_3044.webp

wow en Hammarlift i Thailand för ca 20 tals år sedan så jobbade jag på den firman.
strax utanför Borås.
men denna är nog tillverkad i Malaysia eller i Australien 555

Dagens bild (eller gårdagens för er i Thailand... klockan e ju lite över 3 på morgonen)

Jag tror det är någon slags rekord...

1625690_486800158087788_117538938_n.webp

"krister " sa:
haha, i Thailand brukar det va minstingen som sitter fram, denna gången var det faktiskt pappan till alla barnen...

Men jag undrar om bilden är tagen i Thailand, kan vara Vietnam eller Kina. I Vietnam såg man dom hårresande exempel vad gällde transporter. :o

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar