Dagens bild

"Jonas " sa:
Fotot är från det nya huset och möblerna vart precis leverade så hade inte hunnit ta bort plasten.

Thailändare är så upptagna att det oftast tar flera år att få av plasten på möblerna.

"Berralund " sa:
Lyxlirare! Det ser ju härligt ut, lummigt och grönt. Där kommer ni säkert att trivas.

Jo säkert ett halvår innan han byter upp sig igen... huset har ju inte jucuzzi, turkisk sauna och helikopterplatta på taket. Lika bra att fortsätta leta Jonas ;)

Bild från båten kunde tyvvär inte ta där nere då det är ex klassat så taget från övervakningskamera.
Men man får en bild av hur stora saker vi kopplar i kölen.

20141108_134658.webp

Hmm.. Läste först att grabben är sjärtgosse... Jag är glad att jag läste två gånger, så det blev rätt.

"krister " sa:
Paulaner. Tyskarna har iaf gjort något gott för mänskligheten.
en av Tysklands bästa ! min bror bodde i Tyskland i många år
så det blev en och annan tysk öl , och det er bara goda minnen,men paulaner var favorit :-))PS södra Tyskland

"lullil " sa:
en av Tysklands bästa ! min bror bodde i Tyskland i många år
så det blev en och annan tysk öl , och det er bara goda minnen,men paulaner var favorit :-))PS södra Tyskland

Nu blev ja glad Lullil, annars brukar jag inte få medhåll här om jag skriver sånt, det e bara Leo och Chang som är världens godaste öl här...
Jag va och åtnjäot detta igår på en tyskbar, 210B, jag provade även en Edringer, det som står på glaset, 190B, men det smakar ju appiss i jämförelse.

Vad är det här trädgårdsmästaren kom och gav mig det imorse för gräset.
är det någon typ av gödsel skall jag bara sprida ut det över gräsmattan?

20141229_150322.webp

Ser ur som blåkorn, en sorts gödning
är det om det motsvarar blåkorn.
Bara att sprida ut men tänk på att det är giftigt.
Inget för barn att stoppa i munnen.
:wai:

"Jonas " sa:
Vad är det här trädgårdsmästaren kom och gav mig det imorse för gräset.
är det någon typ av gödsel skall jag bara sprida ut det över gräsmattan?

De tre numren 15-15-15 representerar hur mycket Natrium, Kväve och Fosfor som gödslet innehåller.

Står det 15 även i mitten? Svårt att se men är det så så är det samma förhållande mellan samtliga värden.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar