Dagens bild

några bilder från när vi va ute en dag me båt

RIMG0489.jpg

RIMG0465.jpg

"Berralund " sa:
Ser inte heller fel ut, kan inte vara den svenska sommaren??

Nej du inte den svenska bilderna e från när vi va nere på Koh Samet nu i juli me framilj o vänner

En utslagen liten krabat men kolla in den vackra tröjan han så stolt bär ;)

RIMG0454.jpg

"glimten66 " sa:
Nej du inte den svenska bilderna e från när vi va nere på Koh Samet nu i juli me framilj o vänner

En utslagen liten krabat men kolla in den vackra tröjan han så stolt bär ;)

Haha, de ljusa ränderna har en snygg kulör i alla fall! ;)

Fräckt med ett vildsvin! Men vad gör ni när det blir fullvuxet med stora betar? Hamnar det på middagsbordet då? ???

Berra vet faktiskt inte har försökt o tala om att när On blir större kommer han nog inte att vara lika snäll men nej inte kommer vi att äta upp våran kompis han får väl ett eget rum va de lider bland dom andra grisarna :) just nu e han e bra vakthund o kommer de en främmande hund ja då jäklar ......

"Phirawan " sa:
En härlig dagstur och en härlig hoj Glimten!!

Tackar ja de va en lagom tur på en drygt 20 mil men de va de värt för vi träffa Legolas & Insayt me respektive o de va riktigt trevligt så de lär göras om :)

"glimten66 " sa:
Njaa dom gröna fingrarna tillhör nog mer min fru än mig ;)
i varje fall när de gäller orkiderna

micke :wai:

Skönt att höra, du anar inte hur många gånger frugan har sagt till mig " att en sån man skulle man ha "när vi har kollat bilderna på ert hus.

Mvh Mats

"matteisurin " sa:
Skönt att höra, du anar inte hur många gånger frugan har sagt till mig " att en sån man skulle man ha "när vi har kollat bilderna på ert hus.

Mvh Mats

;D ;D ;D låter som du har en bra tanta ;) men dom andra blommorna e min ide vill ju inte ha en (thaiträdgård) :)

micke

RIMG0769.jpg

RIMG0831.jpg

RIMG0847.jpg

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
20 K
magnusjansson
M