Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tog ut skotern från garaget i efm,för att testa den lite efter mitt skruvande. Då stötte jag på en annan skoterförare som kört fast,hjälpte honom lös & han tackade så mycket. Snö upp till midjan nu då man kliver av.
Tog ut skotern från garaget i efm,för att testa den lite efter mitt skruvande. Då stötte jag på en annan skoterförare som kört fast,hjälpte honom lös & han tackade så mycket. Snö upp till midjan nu då man kliver av.
Nä, du måste ha varit där lite tidigare, för jag såg din bild från stranden och funderade på, vilket ställe det var.
Hittade det till sist, men då hade du redan åkt iväg.
Sedan åkte jag till det ställe, där jag tog bilderna.
Ja, och här har många börjat och cykla fast isiga vägar...nöden har ingen lag. Hörde på radion imorse att många åkare ställer lastbilarna om inte regeringen gör nåt snart.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.