Dagens bild

Ut en kort sväng på morgonen, blev beväpnad skidåkning..

20230328_074826.jpg

Får stackarn ingen mat. :thumbsdown:
Jag ville inte skriva det, skrev många ggr och suddade bort det men till slut kunde inte låta bli om det kostar mig att bli avstängd här.
Du måste vara en ensam man utan barn som har levt i skit och har ingen känsla för andras lycka.
Du har mage att kritisera en vacker ung lycklig flicka med din trånga syn på livet.

Jag hade lust att slå dig på käften om du var nära mig.
Fy fan.

Jag ville inte skriva det, skrev många ggr och suddade bort det men till slut kunde inte låta bli om det kostar mig att bli avstängd här.
Du måste vara en ensam man utan barn som har levt i skit och har ingen känsla för andras lycka.
Du har mage att kritisera en vacker ung lycklig flicka med din trånga syn på livet.

Fy fan.
Är det inte så på ett sånt här forum några fattar noll men vill veta bäst eller skit

Dåligt inlägg. Alla behöver inte vara feta och kan inte bli det heller.

Du kan vara stolt @JBK.Ltd. , Grattis! :thumbsup:

Fy fan.
Kan se i citaten. Vilket jävla skitinlägg från tomten på Phuket. Stolpskott!

Föräldrarna kan vara mycket stolta.
Är det inte så på ett sånt här forum några fattar noll men vill veta bäst eller skit

Har sedan en längre tid tillbaka "ignorerat" vår älskade gunnarg och hanses uttalande vittsord.

Men denna gång när även @Berralund reagerar blev min nyfikenhet allt för stor och jag öppnade upp och läste vad som skrivits om min dotter och med en stor sanning så tog jag väldigt personligt illa upp att någon som inte ens har träffat eller har någon som helst kännedom om min dotter har mage att skriva och skicka in det på ett forum som håller eller bör hålla en god ton.

Min personliga önskan är att gunnarg blir utesluten från detta forum på livstid, men som sagt det är inte upp till mig att avgöra, det beslutet faller på våra forumvärdar att avgöra om det är möjligt.

Till er andra som uttryckte ett avsky över skriven text(@Norrlandsboy, @Stofilen, @Boa52 och @Berralund), så kommer det ett stort tack!!

@JBK.Ltd. :wai:

En stolt far och en dotter med sina första kliv närmare vuxenlivet och nu har hon det även på ett diplom.

1680203186469.jpg
1680203039967.jpg
1680162887245.jpg

1680203455064.jpg
1680162852031.jpg

Bara inse fakta över att dottern inte är den där lilla längre, om jag har förstått det rätt så har hon klivit ur låg & mellanstadiet och är på väg till högstadiet.

@JBK.Ltd.
Hon har tagit sin examen i Patomb 6 o ska kliva in i högstadiet nu, har hon valt skola o ort samt genomgått intagnings test så skall skall nya skolavgiften vara betald 1 April :thumbsup:

Hon har tagit sin examen i Patomb 6 o ska kliva in i högstadiet nu, har hon valt skola o ort samt genomgått intagnings test så skall skall nya skolavgiften vara betald 1 April :thumbsup:
När skolavgiften betalas beror nog på skola, barnen går på Thaiskola äldste börjar årskurs 9 nu och vi får skolräkningen någon gång i Maj när skolan börjar igen.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
20 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar