Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nä det tror jag inte, de e nog inte mer gift å kemikaler i råttorna än allt annat kött som säljs på LOTUS och BIG C. För att inte tala om vad man stoppar i sig när man äter i alla matvagnar ut med vägen osv osv. Att råtta smakar gott kan jag garantera Du måste ta bort alla tankar på att det är en råtta du äter , men tänker du på det smakar det fan. Grillad ska den va då går det, frugan gör gryta på råttan men den avstår jag från. Smakar inte som kyckling men den har samma konsistens( typ), de e nog därför folk säger(smakar ju som kyckling)
Tack Jodå det va kul nä då jag va aldrig munk. Den ena munken är min frus kusin och dom va på besök på nyårs afton, han frågade om jag ville prova att va munk å de ville jag ;D Det är äkta munkkläder. Fler foton å storys kommer
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.