Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är ju nu det är dags att börja njuta, längtar tills skidbackarna öppnar, äldste vill lära sig åka snowboard och jag skall ut i längdspåret och backarna.
Jag har vart i Thailand så länge med så strand och sol blev vardag och booring.
Jag trivdes riktigt bra i vintras, slänga in längdskidorna i bilen och köra bort till Lassalyckan.
En bild från Indien. Närmare bestämt Jodhpur som brukar kallas för Den blå staden pga av alla blåmålade hus i den gamla stadsdelen.
Antagligen bästa stället jag varit på vad det gäller gatuporträtt. Ibland behövde man inte ens fråga utan en del "bjöd" tom med in sig själva
för att jag skulle fotografera dem som tex en av de goa gubbarna i denna bild.
Fiskebyn. Under en fotowalk längs med Beach road(i riktning mot Walking street) såg jag den här snygga tjejen inne i en restaurang
där hon jobbade. Jag frågade om det gick för sig att ta några bilder men hon förstod ingenting så hennes kollega fick översätta.
Det gick bra. Tyvärr var det sista dagen i Pattaya för min del och vistelsen hade redan förlängts en gång tidigare...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.