Dagens bild

Jag kommer ihåg när jag första gången var i Las Palmas för länge sedan.
Då var det inne med toppless och det gick omkring en och annan karl där med kamera som blev jagade av killen som hyrde ut solstolarna.
Han var verkligen ridderlig och försökte skydda tjejerna från ovälkommen fotografering, alt. förtäckt strandraggare.
I julas var jag tillbaka och upptäckte förvånat att det fortfarande förekom tjejer som solade toppless.
Nu var ju detta inte riktigt samma sensation som när jag var tonåring, men nu går ju alla omkring med mobiltelefon och att hindra ovälkommen fotografering lär inte längre låta sig göras.
Damerna kan ju välja att inte gå topless om det skulle kännas obekvämt?

Jag kommer ihåg när jag första gången var i Las Palmas för länge sedan.
Då var det inne med toppless och det gick omkring en och annan karl där med kamera som blev jagade av killen som hyrde ut solstolarna.
Han var verkligen ridderlig och försökte skydda tjejerna från ovälkommen fotografering, alt. förtäckt strandraggare.
I julas var jag tillbaka och upptäckte förvånat att det fortfarande förekom tjejer som solade toppless.
Nu var ju detta inte riktigt samma sensation som när jag var tonåring, men nu går ju alla omkring med mobiltelefon och att hindra ovälkommen fotografering lär inte längre låta sig göras.

Nej man kan ju rikta kameran mot någon bergstopp bakom tjejen som ligger på beachen så att hon och hennes tuttar av en slump kommer med på samma gång.
Då är det ju svårt att anklaga fotografen.

BTT

Damerna kan ju välja att inte gå topless om det skulle kännas obekvämt?
Ja det har jag ingen åsikt om, men jag blev lite förvånad då det var länge sedan man såg någon toppless tjej på en svensk badstrand.
Och definitivt inte i Thailand där jag har brukat bada de senaste åren.
Själv har jag inget intresse av att fota någon toppless.

Ja det har jag ingen åsikt om, men jag blev lite förvånad då det var länge sedan man såg någon toppless tjej på en svensk badstrand.
Och definitivt inte i Thailand där jag har brukat bada de senaste åren.
Själv har jag inget intresse av att fota någon toppless.
Det är inte lagligt i Thailand men i Sverige är de det. Kan ju ha en inverkan kanske.

Vem skriver du till, inte till mig va?
Nä jag får väl inte lägga upp några länkar.
1780925564427.webp

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37