Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Känns som vardag, har väl haft 1000 tals sådana solnedgångar till havs så inget man tänker på längre.
För mig är det idag ännu en dag på jobbet.
Som du har haft 1000 tals över fjällen och vardag för dig.
Ungefär samma i Thailand haft tusentals tropiska.
Kommer säkert en dag tröttna på lanttlivet med.
1000 dagar i New York kommer jag aldrig ha råd med.
Stannade till och kollade in utsikten på väg tillbaks till Patong en eftermiddag när några ungdommar fångade mitt intresse.
Möjligen var dem ryssar och fotade mode men vad vet jag.
Teknelogia , dök upp en elektrisk Grabtaxi , aldrig åkt det innan , var ny upplevelse att åka ljudlöst på öde soier och sadeln nästan lika bekväm som plankan på en Daelim Motor
Teknelogia , dök upp en elektrisk Grabtaxi , aldrig åkt det innan , var ny upplevelse att åka ljudlöst på öde soier och sadeln nästan lika bekväm som plankan på en Daelim Motor
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.