Dagens bild

"Rolf " sa:
Ingen fara. det finns bärbara datorer nu för tiden,visste du det :) Med trådlös uppkoppling.
Så vi spårar upp var du bor och åker dit hela gänget sen får du rå om oss ett tag innan du får lotsa oss hem.
Det blir väl bra :D :D

Helt okey men då får ni vänta me den trippen några månader :)

Dax för lite mat

uploadfromtaptalk1362219114710.webp

Inge magsjuka här inte men en djäkligt go pizza o PET PET
blir nog en lika dan i dag tror jag ;)

Jasså :) nej inge magsjuka före eller efter man får döda bakterierna me sprit vet ni väl :)

Ja det fick jag befara imorse oxo.
skulle köra dotter till dagis samt hämta en bekant körde upp för en backe där det visade sig att det var rena isen under, så jag kanade rätt ner i litet stenröse o i fick bilen ot ett trä. Det var hem att sätta på kedjorna på traktorn (som jag inte har haft på hela vintern) det tog några timmar sen var det att försöka att dra upp bilen med hjälp av min far som satt i traktorn o jag utanför fixa o dona som spänna upp bilen bandså att den inte rulla bakåt igen
men tills slut så kom den på vägen igen enda lilla skadan blev där jag tog lacken 3 cm på vä bakskärm som är lätt fixat av den händige (jag).men bor man på landet så får man inte stå handfallen när det händer. så jag hade göra från 0900 till 13 00

Nej bort me dom där vinter bilderna nu så ja får ta o lägga in några gamla :nod:

DSC00462.webp

DSC00465.webp

Thailand dec 2010 222.webp

Thailand dec 2010 255.webp

Ett litet spontant möte hemma hos kentbra. trevligt som sjutton. Saknas en kvinna på bilden men hon var där :D

IMG_0138[2].webp

Tror bestämt att jag skymtar en ond ande i den bilden. Dom brukar inte fasta på bild.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar